مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان تهران:
ری- مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان تهران با اشاره به اینکه نیروهای هیاتی ورزش در استان تهران دغدغه معیشت دارند گفت: چارت سازمانی ورزش در استان تهران فشل است.
کد خبر: ۹۹۳۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷ 13 September 2021

به گزارش «تابناک تهران»، نصرالله پریچهره در حاشیه بازدید از اماکن ورزشی ری در این باره اظهار داشت: امروز طبق برنامه‌ای که توسط نماینده شهر تهران برگزار شد، کمیسیون فرهنگی در ری حضور پیدا کرد و کمیته‌های مختلف از قسمت‌ها و مراکز مختلفی بازدید کردند و کمیته ورزش نیز از ۲ مرکز ورزشی که دارای مشکلاتی بودند بازدید به عمل آوردیم.

پریچهره با اشاره به اینکه باشگاه نادری و ورزشگاه شهید طالقانی مورد بازدید قرار گرفتند گفت: باشگاه اول نیاز به سرمایه گذاری و ورزشگاه دوم نیز به دلیل مشکلات موجود از بنیاد شهید درخواست کمک کرده ایم تا نور و چمن مصنوعی در این ورزشگاه ایجاد شود.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان تهران بیان داشت: چارت سازمانی ورزش در استان تهران فشل است و این برنامه ریزی و چارت در حد ام القرای ورزش کشور نیست و با این نیروهای هیأتی که دغدغه معیشت دارند و در زمان کرونا نیز درب همه باشگاه‌ها و سال‌ها بسته شده و درآمدی ندارند نمی‌توان به وضعیت مطلوب دست یافت.

وی عنوان داشت: رئیس کمیته ورزش که امروز نیز در این بازدیدها حضور داشتند از نمایندگان ورزشی هستند و در این بازدیدها سعی می‌شود بستر را برای رسیدن به وضعیت مطلوب مهیا کنیم.

منبع/مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار