فرماندار شهرستان پردیس گفت: تاکنون ۷۰ هزار دز واکس کرونا در شهرهای پردیس، بومهن و شهرهای سعیدآباد و خسرو آباد در بخش جاجرود تزریق شده است.
کد خبر: ۹۹۳۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰ 13 September 2021

به گزارش «تابناک تهران»، عبدالعظیم رضایی روز دوشنبه در حاشیه نشست اضطراری کمیته واکسیناسیون شهرستان به خبرنگاران گفت: در حال حاضر شش مرکز واکسیناسیون تجمیعی در سطح شهرستان فعال است و طی ۲ روز آینده مراکز دیگری برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان افزوده خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر با توجه به همه گیری بیماری کرونا، یکی از مهم ترین اولویت های ما در شهرستان انجام واکسیناسیون شهروندان با توجه به شرایط اعلام شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا است.

فرماندار پردیس ضمن تقدیر از عملکرد شبکه بهداشت و درمان و سپاه در اجرای واکسیناسیون، اظهار داشت: نیروی انتظامی، شهرداری های پردیس و بومهن، بخشداری های بومهن و جاجرود همیاران دستگاه های اصلی خدمات رسانی به مردم در اجرای مرحله پنجم طرح سردار سلیمانی هستند.

رضایی با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی برای واکسیناسیون در سطح شهرستان، توضیح داد: مقادیر بالایی واکسن در سطح کشور تامین شده است و باید با تدبیر و برنامه ریزی واکسیناسیون شهروندان بدون معطلی و ازدحام و در تمام مراکز سطح شهر انجام شود.

وی گفت: به شهروندان توصیه می شود در ساعات ابتدایی صبح که ازدحام جمعیت بیشتر است به مراکز واکسیناسیون مراجعه نکنند و برای ساعات بین روز برنامه ریزی داشته باشند و برای جلوگیری از ازدحام در یک مرکز به تمامی مراکز تجمیعی واکسنیاسیون در سطح شهرستان بروند.

فرماندار شهرستان پردیس گفت: در پردیس؛ مرکز فرهنگی هنری شهرداری در بوستان شهریار، مرکز شهید بروجردی در فاز یک خیابان خبرنگار، درمانگاه فاز ۸ مسکن مهر، درمانگاه شفا و در بومهن درمانگاه شهید علی اکبری برای موارد خاص، سالن ورزشی شهید کاظمی ارائه خدمات واکسیناسیون دارند.

رضایی افزود: با توجه به حجم بالای مراجعات پایگاه شهید همدانی در فاز ۱۱ پردیس و یک مرکز خصوصی در میدان امام خمینی برای واکسیناسیون طی روزهای آتی فعال می شود.

وی با اشاره به ساعات خدمات دهی مراکز واکسیناسیون، توضیح داد: برخی از مراکز از صبح تا ساعت ۱۵ و برخی شب هنگام فعال هستند و بر اساس برنامه ریزی انجام شده ۲ مرکز به زودی به طور شبانه روزی خدمات رسانی خواهند داشت.

فرماندار شهرستان پردیس گفت: برخی از مراجعان برای انجام واکسیناسیون از تهران به پردیس می آیند و بر اساس مصوبات این نشست پس از احراز هویت واکسیناسیون انجام می شود.

رضایی ادامه داد: در برخی از موارد مراجعان برای تزریق واکسن مدتی معطل می شوند و در این راستا مقرر شد شرایطی فراهم شود تا مراجعان استراحت نسبی، محل مناسبی برای نشستن داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار