دومین پایگاه واکسن جهت رفاه حال شهروندان گرامی و افزایش روند واکسیناسیون در شهرستان پیشوا راه اندازی شد.
کد خبر: ۹۹۴۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸ 15 September 2021

به گزارش «تابناک تهران»، روابط عمومی شبکه بهداشت پیشوا در اطلاعیه ای اعلام کرد: از امروز چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ با راه اندازی و تجهیز سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پیشوا، گروه های سنی اعلامی از سوی وزارت بهداشت می‌توانند جهت انجام واکسیناسیون به سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پیشوا مراجعه کنند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: از شهروندان محترم تقاضا می شود واکسیناسیون خود را با توجه کردن به شایعات به تعویق نینداخته و تا قبل از شروع پاییز و ورود به موج ششم، واکسیناسیون خود را تکمیل کنند. هم اکنون شهرستان پیشوا هیچ کمبودی از نظر واکسن ندارد.

در بخش دیگری از اطلاعیه از شهروندان درخواست شده است قبل از مراجعه جهت واکسن در صورتیکه تاکنون در مراکز بهداشت تشکیل پرونده نداده اند به مرکز، پایگاه و خانه بهداشت نزدیک محل سکونت خود مراجعه و ثبت نام در سامانه سیب انجام شود.

در پایان این اطلاعیه با بیان اینکه ثبت نام در سامانه باعث افزایش روند واکسیناسیون و جلوگیری از ازدحام و شلوغی در پایگاه های تجمیعی واکسن (شهدای گمنام و سالن ورزشی دانشگاه آزاد) می شود، از روستاییان بالای ۱۸ سال درخواست شده است جهت انجام واکسن به خانه های بهداشت تحت پوشش خود مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار