مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه های کشور:
دکتر امید حاجتی از پرداخت ۳ هزار ۵۷۰ میلیارد ریال به صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خبر داد.
کد خبر: ۹۹۵۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷ 20 September 2021

به گزارش روابط عمومی اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور، دکتر امید حاجتی، مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور از پرداخت ۳ هزار ۵۷۰ میلیارد ریال به صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خبر داد.
وی با اعلام این خبر عنوان کرد: براساس ردیف ۳۰ جدول تبصره ۱۴ قانون بودجه سال جاری و با هدف حمایت از تولید و اشتغال مبلغ ۳ هزار ۵۷۰ میلیارد ریال به حساب صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر واریز شد تا از این محل بتوانند پشتوانه خوبی برای تولید و اشتغال در کشور در حوزه کشاورزی، روستایی و عشایر ایجاد شود.
مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور ادامه داد: از محل مشخص شده در جدول مصارف تبصره ۱۴ قانون سال جاری ۱۰ هزار و دویست هزار میلیارد ریال پیش بینی شده بود که تاکنون سه هزار و پانصد هفتادهزار میلیارد ریال از این رقم پرداخت شده است.
دکتر حاجتی به نقش کشاورزان، روستاییان و عشایر در بخش تولید اشاره کرد و عنوان کرد: با حمایت از این اقشار از طریق صندوق بیمه اجتماعی بخشی از مشکلات این قشر زحمت کش برطرف می‌شود؛ اعتقاد دارم تقویت این قشر باعث افزایش تولید در کشور و بی نیازی از واردات محصولات کشاورزی را به دنبال خواهد داشت و هر چقدر یک کشاورز و روستایی ما در زمینه‌های حمایتی تقویت شود، قطعا بهره وری محصولات کشاورزی نیز رشد خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار