مرکز تجمعی واکسیناسیون کرونا در ورزشگاه شهید انور محله دولت‌آباد شهرری با حضور فرماندار ویژه، رییس شبکه بهداشت و درمان و سایر مسئولان شهرستان ری روز دوشنبه به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۹۹۵۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱ 20 September 2021

به گزارش «تابناک تهران»، این مرکز با همکاری فرمانداری ویژه شهرستان ری، بخشداری مرکزی، شبکه بهداشت و درمان، اداره ورزش و جوانان و جمعیت هلال احمر شهرستان ری تجهیز و راه اندازی شده و در ۲ شیفت صبح و عصر آماده خدمات رسانی به شهروندان است.

فرماندار ویژه شهرستان ری در آیین افتتاح این مرکز گفت: تاکنون در شهرستان ری مجموعا حدود ۴۷۰ هزار دز واکسن تزریق شده است که بر اساس آمار رسمی روزانه بین ۲۰ تا ۲۴ هزار تزریق واکسن در این شهرستان انجام می شود.

حسین توکلی کجانی افزود: مراکز واکسیناسیون عمدتا در سوله های ورزشی مستقر شده اند که توانایی پذیرش حجم بیشتری از مردم برای تزریق واکسن را دارند.

وی با بیان اینکه امروز یک مرکز در محله ی پر جمعیت دولت آباد اضافه کردیم تا بتوانیم میزان واکسن اختصاص داده شده و محلات پرجمعیت را ساماندهی کنیم، اظهار داشت: تا امروز ۲۱ مرکز جامع سلامت و ۹ مرکز تجمیعی داشتیم که کار واکسیناسیون را انجام می دهند و از این ۲۱ مرکز هم تعدادی ۲ شیفت شدند.

معاون استاندار تهران خاطرنشان کرد: از دیروز هم شبکه بهداشت و درمان شهرری، ۶ مرکز دیگر به مراکز جامع سلامت اضافه کرد که در کل ۲۷ مرکز جامع سلامت شهرستان در حال تلاش برای شتاب بیشتر تزریق واکسن کرونا هستند.

توکلی اظهار امیدواری کرد؛ تا اواخر آبان ماه اگر مشکلی در حوزه تزریق واکسن نداشته باشیم، ۲ دُز واکسن مردم را در شهرستان ری تکمیل کنیم.

ورزشگاه شهید انور واقع در دولت آباد بالاتر از میدان دوم. خ شهید اردستانی مقابل مرکز خدمات جامع سلامت شهید یغمایی واقع شده است.

به گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ ۳۰ میلیون و ۳۰۲ هزار و ۹۸۳ نفر نیز دُز اول واکسن کرونا و ۱۴ میلیون و ۱۲۰ هزار و ۹۶۵ نفر دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۴۴ میلیون و ۴۲۳ هزار و ۹۴۸ دُز رسید.

همچنین در شبانه روز گذشته یک میلیون و ۵۱ هزار و ۶۷۸ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

افراد واجد شرایط برای تزریق واکسن حتما در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار