رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از اجرای طرح ضربتی واکسیناسیون در تهران از ۳۰ شهریورماه خبر داد.
کد خبر: ۹۹۵۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱ 20 September 2021

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، دکتر علیرضا زالی در اولین نشست شورای ارتقای دانشکده‌ها افزود: در قالب این طرح جهادی باید در یک بازه زمانی ۱۰ روزه واکسیناسیون ۷ میلیون و ۷۰۰ هزار شهروند تهرانی انجام شود.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا تهران با اشاره به اهمیت اجرای این طرح از روسای دانشکده‌ها خواست ضمن بررسی ظرفیت و امکانات دانشکده خود برای مشارکت در این طرح با معاونت بهداشتی دانشگاه هماهنگی های لازم را انجام دهند .

زالی ایجاد شورای ارتقای دانشکده ها را برای بررسی مسایل و چالش های دانشکده ها ضروری عنوان کرد و دکتر سلیمان احمدی رییس دانشکده مجازی، آموزش پزشکی و مدیریت را به عنوان دبیر این شورا معرفی کرد.

آموزش حضوری و مجازی است

دکتر محمدمهدی صدوقی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی نیز در این نشست با اشاره به اجرای آموزش در سال تحصیلی جدید به صورت ترکیبی( حضوری و مجازی)، مشارکت فعالانه دانشکده های مختلف را در فرایند واکسیناسیون عنوان کرد.

وی همچنین کسب رتبه دوم کشوری در طرح رعد را مرهون تلاش های اساتید و اعضای هیات علمی دانشکده ها برشمرد و ضمن قدردانی از زحمات آنان بر حفظ و ارتقای این رتبه تاکید کرد و افزود: ارتباط بیشتر روسا و معاونان دانشکده ها با شورای صنفی دانشجویان، رصد روزانه داشبوردهای مدیریتی و توجه به روند اعتبار بخشی و اعتبارسنجی، فراخوان جذب هیات علمی از دیگر موضوعات مهم است.

دکتر افشین زرقی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی نیز با اشاره به رتبه بندی های بین المللی گفت: هدفگذاری ما در سال ۲۰۲۱ انتشار پنج هزار مقاله علمی و ۱۰۰ هزار استناد (citeation) است که تاکنون ۳۸ هزار مقاله منتشره و ۷۵ هزار سایتشن داشتیم.

وی از دستاوردهای پژوهشی دانشگاه به کسب رتبه ۴۷۶ لایدن، کسب رتبه دوم کشوری علوم پزشکی، رتبه ۱۳۹ آسیا، کاهش آمار اعضای هیات علمی خاموش به زیر پنج درصد، کسب رتبه اول کشوری توسط کمیته تحقیقات دانشجویی، کسب رتبه اول از نظر زیرساخت های پژوهش و فناوری اشاره کرد و از تلاش و زحمات اساتید و دانشکده ها در این راستا قدردانی کرد.

زرقی با اشاره به وجود ۱۱۲ شرکت دانش بنیان در دانشگاه یادآور شد یک مرکز نوآوری نیز به زودی راه اندازی می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار