شش پروژه خدماتی و عمرانی در شهرستان بهارستان با حضور معاون عمرانی استاندار تهران بهره‌برداری و کلنگ زنی شد.
کد خبر: ۹۹۵۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۷ 20 September 2021

به گزارش «تابناک تهران»، عبدالرضا چراغعلی روز دوشنبه در آیین افتتاح پروژه های خدماتی بهارستان، حجم اعتبارات از طرح را ۲۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: دو پروژه سوله مدیریت بحران و غسالخانه در شهر صالحیه با اعتبار ۵۵ میلیارد ریال جهت توسعه زیرساخت ها به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به کلنگ زنی ۳ پروژه عمرانی در شهر گلستان نیز بیان کرد: پل کمربندی شمالی شهر گلستان بر روی رودخانه شادچای با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال ساخته خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار تهران به اجرای پروژه پارک شادچای و تکمیل معبر در محدوده راه آهن در شهر گلستان اشاره کرد و افزود: این پروژه جهت تسهیل در تردد و دور زدن شهر و ایجاد فضای سبز مناسب در بستر رودخانه با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال انجام خواهد شد.

چراغعلی به ساخت سرای محله در محلات کم برخوردار شهرستان بهارستان تاکید کرد و گفت: کلنگ ساخت سرای محله در شهر گلستان با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال بر زمین زده شد تا شهر گلستان در حوزه های فرهنگی، خدماتی و اشتغال خانگی یک گام به جلو حرکت کند.

وی افزود: تالار همایش‌های شهرداری صالحیه با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال در دو طبقه ساخته خواهد شد که شهرداری می‌تواند از این مرکز فرهنگی و تجاری درآمد پایدار کسب کند.

معاون عمرانی استاندار تهران خاطرنشان کرد: عملیات عمرانی پروژه ها باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن به پایان برسد تا مردم بتوانند از آنها استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار