سخنگوی شورای شهر تهران؛
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: شهروندان در این شرایط کرونایی که با مسائل گوناگون مواجه شده اند نیاز به نهضت امید دارند تا برای مشارکت در امور اجتماعی و شهری به میدان بیایند.
کد خبر: ۹۹۵۳۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳ 21 September 2021

به گزارش «تابناک تهران»، علیرضا نادعلی روز سه شنبه در سیزدهمین جلسه اعضای شورای شهر تهران افزود: امروز نیاز داریم با کار و خدمت و اقدامات موثر؛ و با طراحی های درست و به جا، حس رضایت‌مندی را در شهروندان ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه گاهی فردی خوشبخت است اما احساس خوشبختی ندارد، گاهی فردی امنیت دارد اما حس امنیت داشتن ندارد، یادآورشد: ما در دهه به یادماندنی ۶۰ جنگ داشتیم، حماسه ۸ ساله دفاع مقدس، شهیدان سرافراز، محاصره اقتصادی و سیاسی و مشکلات داخلی را تجربه کردیم در حالی که مردم هم مشکلات را تحمل؛ و هم خوشحال و مقاوم زندگانی سپری کردند.

نادعلی اظهارداشت: اینک که در آغاز یک دوره پر از فعالیت، نشاط و انگیزه کاری، چه در دولت و دستگاه های اجرایی آن، چه در شورای اسلامی و شهرداری تهران به‌سر می‌بریم، خوب است با یک نگاه انسانی مناسب که از مبانی انقلاب اسلامی و راهبردهای مستخرج از آن نتیجه می‌ دهد، به حال خوب مردم در ایران اسلامی و همشهری‌ های عزیزمان در تهران بیاندیشیم.

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: شاید امروز نخستین مساله ای که رضایت و حس رضایت را در شهروندان ایجاد می‌کند، پاسخگویی مناسب در هنگام مراجعه شهروندان عزیزمان به مراکز مختلف مدیریت شهری و شهرداری‌های مناطق، توام با عدالت‌ورزی و فساد ستیزی باشد.

وی خاطرنشان کرد: برای مساله ای که نیاز اولیه همشهریان است، زودتر از مباحث مربوط به نیازهای ثانویه و بعدی، باید فکر، طراحی و اقدام کنیم، اگر در این شرایط، شهروندان در تهران نیاز روزافزون به زدن واکسن دارند تا احساس امنیت کنند، این اولویت ما هم باشد.

نادعلی ادامه داد: اگر در کرونا همشهری ما، که با اتوبوس و مترو تردد می‌کند نیاز به ناوگان گسترده‌تر و با تعداد بیشتر دارد تا تراکم مسافر باعث همه‌گیری بیشتری نگردد، ما هم بر روی این مهم تمرکز کنیم.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: اگر با کارهای مرتبط به کالبد شهر، از جنس خدمات شهری و عمران و شهرسازی، به دنبال خدمت به شهروند تهرانی هستیم که باید هم باشیم، با کار بر روی روح شهر هم، آسایش روح و آرامش روان وی را در این کلان‌شهر باید دنبال کنیم که این از زمره آن مواردی است که علاوه بر آرامش و رضایت، حس آن را نیز به ارمغان می آورد.

وی اعلام کرد: اینکه با طراحی فرهنگی درست، در ایام الله و مناسبت های دینی و ملی برای مردم امکان ابراز احساس در چارچوب ضوابط ارزشی و همراه با مراعات شیوه‌نامه های بهداشتی فراهم کنیم از اوجب واجبات است، شهروندان پر از عاطفه و احساس ما، هم نیاز به سوگواری و غمگساری به اندازه و به موقع و هم نیاز به جشن ها و مولودی ها و شادی دارند.

نادعلی بیان کرد: شهروندان کرونا زده که اینک با ماندن در خانه ها، با از دست دادن بسیاری از عزیزان خود و عزیزان دیگران، با از بین رفتن کار و کسب های‌شان، با تحمل تحریم های ظالمانه استکبار و با مدیریت بد و کاهلانه هشت سال گذشته، به افسردگی سوق داده شده اند، نیاز به نهضت امید دارند.

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: نهضت امید یکی از بایسته هایش آوردن خود مردم، گروه‌های مرجع مردمی و نخبگان از میان مردم در وسط میدان است. - در وسط میدان کار و تلاش برای حل مسائل شهر و شهروندان، در وسط میدان خدمت و کمک مومنانه به سایر همشهری ها، به ویژه مستضعفین این شهر-

وی افزود: مردم بیایند و حاکمیت که در اینجا مدیریت شهری است کمک، پشتیبانی و میانداری و میدان‌داری کنند؛ این جنبش و نهضت برای گرم شدن و جوشش بیشتر و تاثیرگذاری عمیق تر نیاز مبرمی هم به تولیدات هنری دارد.

نادعلی یادآورشد: نهضت امید که ریشه در مبانی اسلامی انقلاب دارد، به سرود و موسیقی خوب نیازمند است، تئاتر های خوب خیابانی لازم دارد، و باید سخنان امیدآفرین، حرف های نغز و دلربا و طنز فاخر و شادی‌افزا را به همشهریان عزیزمان تقدیم کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار