دادستان تهران:
دادستان تهران در بازدید از واحد‌های صنعتی شهرک صنعتی شمس آباد گفت: تلاش ما بر این است که قوه قضاییه با تمام توان و ظرفیتی که دارد از فعالیت‌های واحد‌های صنعتی و تولیدی حمایت کند.
کد خبر: ۹۹۵۴۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸ 21 September 2021

به گزارش «تابناک تهران»، صبح امروز علی القاصی‌مهر در جریان بازدید از واحد‌های تولیدی در شهرک صنعتی شمس‌آباد اظهار داشت: تلاش ما بر این است که قوه قضاییه با تمام توان و ظرفیتی که دارد از فعالیت‌های واحد‌های صنعتی و تولیدی حمایت و کمک کند.

وی افزود: هدف از این بازدید‌ها مشاهده وضعیت واحد‌های تولیدی از نزدیک و بررسی مشکلات و موانعی راه تولید است.

دادستان تهران در ادامه گفت: بخشی از این مشکلات مربوط به مسائل حقوقی و قضایی است که به مجموعه دستگاه قضایی مربوط می‌شود. تلاشمان در مجموعه قوه قضاییه بر این است تا با تمام توان و ظرفیت‌هایی که داریم از فعالیت‌های مجموعه‌های صنعتی و تولیدی حمایت کنیم.

القاصی مهر با اشاره به پرونده‌هایی که بعضاً ممکن است رسیدگی آن‌ها دچار اطاله شود ابراز داشت: پس از بازدید و استماع نقطه نظرات مدیران کارگاه‌ها، با بررسی پرونده‌ها آن چه که نیاز به کار کارشناسی و بررسی حقوقی و قضایی دارد در ستاد اقتصاد مقاومتی استان تهران مطرح می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه در بررسی این پرونده‌ها مسئول مربوطه به ستاد اقتصاد مقاومتی دعوت می‌شود تأکید کرد: تلاش ما بر این است که قوه قضاییه با تمام توان و ظرفیتی که دارد از فعالیت‌های واحد‌های صنعتی و تولیدی حمایت کند.

گفتنی است دادستان تهران در جریان حضور در شهرک صنعتی شمس‌آباد از چهار واحد تولیدی بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آن‌ها قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار