مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور:
دکتر امید حاجتی، مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور از پرداخت ۳۵۲۹ میلیارد ریال به حساب وزارت آموزش و پرورش خبرداد.
کد خبر: ۹۹۵۷۱۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹ 22 September 2021

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور، دکتر امید حاجتی، مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور با اعلام این خبر افزود: در اجرای بند ۳۹ جدول مصارف تبصره ۱۴ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور، ۳۵۲۹ میلیارد ریال بابت فعالیت‌های پرورشی و آمور تربیتی، کمک به تامین سرانه دانش آموزی مدارس ایثارگران، فعالیت‌های تربیت بدنی و ارتقاء سلامت دانش آموزان، طرح جامع حمایت و ارتقاء پوشش تحصیلی مناطق محروم و کمک به توان بخشی دانش آموزان مدارس استثنایی به حساب وزارت آموزش و پرورش پرداخت شد.
وی به اجرای بند ۳۹ جدول مصارف تبصره ۱۴ قانون بودجه اشاره کرد و عنوان داشت: در حوزه فعالیت‌های پرورشی و آمور تربیتی، مبلغ ۳۳ میلیارد ریال بابت اتحادیه انجمن اسلامی، ۵۰ میلیارد ریال بابت سازمان دانش آموزی، ۳۳ میلیارد ریال بسیج دانش آموزی و ۲۵۰ میلیارد ریال کمک به دارالقران واریز شد.
مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور به بهبود فعالیت‌های آموزشی وپرورشی اشاره کرد و اظهار داشت: ۲۸۳ میلیارد ریال ریال بابت این فعالیت‌ها به حساب وزارت آموزش و پرورش پرداخت شده است.
وی ادامه داد: در بخش تامین سرانه دانش آموزی بابت کمک به مدارس ایثارگران مبلغ ۱۳۰ میلیارد ریال به حساب وزارت آموزش و پرورش واریز شد.
دکتر امید حاجتی به اهمیت فعالیت‌های ورزشی در مدارس اشاره کرد و عنوان داشت: در جهت ارتقاء سلامت و فعالیت‌های بدنی دانش آموزان و همچنین تجهیز و نگهداری سالن‌های ورزشی در مدارس، مبلغ یک هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال به حساب آموزش و پرورش واریز شد.
وی اضافه کرد: در حمایت و ارتقاء پوشش تحصیلی مناطق محروم، مبلغ ۱۲۶۰ میلیارد ریال به حساب آموزش و پرورش پرداخت شده است که امیدواریم این حمایت‌ها بتواند عدالت آموزشی در مناطق محروم را محقق سازد.
دکتر حاجتی در ارتباط به حمایت از سازمان آموزش و پرورش استثنایی اظهار داشت: در جهت حمایت به توان بخشی دانش آموزان استثنایی مبلغ ۱۶۰ میلیارد ریال به حساب وزارت آموزش پرداخت شد تا این قشر از دانش آموزان به موجب قانون از این حمایت بهره‌مند شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار