فرماندار قرچک گفت: با تلاش مسوولان و افزایش ظرفیت تزریق واکسن کرونا در شهرستان قرچک، ۱۳۲ هزار و ۵۵۰ نفر دُز واکسن در دو نوبت اول و دوم به گروه‌های هدف شهرستان تزریق شده است.
کد خبر: ۹۹۶۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵ 26 September 2021

 

بهمن خطیبی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای اجرای طرح سراسری واکسیناسیون کرونا تا کنون، ۱۳۲ هزار و ۵۵۰ نفر دُز واکسن به گروه‌های هدف شهرستان تزریق شده که از این تعداد، ۱۰۲ هزار و ۵۱۰ نفر دُز نوبت اول و ۳۰ هزار و ۴۰ نفر دُز دوم را دریافت کردند.
فرماندار قرچک گفت: جامعه هدف شهرستان قرچک شامل ۱۹۵ هزار نفر است که ۱۰۲ هزار و ۵۱۹ نفر از این افراد دُز اول را دریافت کردند.
خطیبی تصریح کرد: با اجرای طرح جهادی تزریق واکسیناسیون کرونا که قرار است طی ۱۰ روز اجرا شود، بیش از ۵۴ درصد از جامعه هدف واکسینه شدند که تلاش می‌شود طی هشت روز آینده، کل افراد واجد شرایط، حداقل دُز اول واکسن کرونا را دریافت کنند.
وی اظهار داشت: با افزایش پایگاه‌های تجمیعی شهرستان به ۴ مرکز واکسیناسیون و افزایش ساعات فعالیت، هم اکنون روزانه ۷ هزار دُز واکسن کرونا در قرچک تزریق می‌شود.
فرماندار قرچک تصریح کرد: با توجه به فعالیت افراد در کارخانجات و شهرک صنعتی قرچک، با همکاری سپاه پاسداران و شبکه بهداشت، ۲ پایگاه واکسیناسیون سیار در سطح شهرستان فعال شده و افراد را در برابر بیماری کرونا واکسینه می‌کنند.
قرچک با بیش از ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار