مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهارستان از آزادسازی ۴۲ هکتار از اراضی کشاورزی با حکم دادستانی در اراضی کشاورزی شهرک صنعتی قلعه‌میر بهارستان خبر داد.
کد خبر: ۹۹۷۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴ 28 September 2021

مهدی فرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در بهارستان، با بیان اینکه 42 هکتار از زمین‌های کشاورزی در منطقه صنعتی قلعه‌میر رفع تصرف و آزاد شد اظهار داشت: احداث چهار دیواری، محوطه‌سازی و تفکیک اراضی در بافت کشاورزی منجر به تخریب ساخت‌وساز غیرمجاز در این منظقه شد.

وی با اشاره به تخریب و 30 مورد ساخت و ساز غیرمجاز افزود: در راستای شناسایی ساخت‌وسازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرک صنعتی قلعه‌میر بهارستان، پس از اخذ دستور مقام قضایی و با حضور عوامل نیروی انتظامی42 هزار مترمربع از اراضی کشاورزی توسط واحد گشت مدیریت جهاد کشاورزی آزادسازی شد.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان بهارستان در ادامه گفت: آزادسازی اراضی و تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در این عملیات به دستور دادستان و در راستای عمل به قانون و حفظ و صیانت از اراضی کشاورزی انجام شد.

فرقی تصریح کرد: افراد سودجو بدون اخذ مجوز از نهادهای ذیربط اقدام به ساخت‌وساز چهاردیواری و ساخت بنا در قسمت‌هایی از منطقه صنعتی قلعه‌میر کرده و خود را تولیدکننده معرفی می‌کردند که در بررسی‌ها مشخص شد این افراد تولیدکننده نیستند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهارستان در پایان خاطرنشان کرد: هرگونه تغییر کاربری در اراضی کشاورزی ممنوع است و افراد باید قبل از اقدام به تغییر کاربری نسبت به اخذ مجوزهای لازم اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار