رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ورامین گفت: ۳۸۴ واحد صنفی متخلف از ابتدای امسال تاکنون با ۴۶۵ عنوان تخلف شناسایی و به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
کد خبر: ۹۹۹۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۷ 06 October 2021

حسن میرزایی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: بازرسان اداره صمت با همراهی اتاق اصناف از ۱۰ هزار و ۵۱۹ واحد صنفی مستقر در شهرستان اعم از تولیدی، توزیعی و خدماتی بازدید به عمل آورده و فعالیت‌های آنان را مورد ارزیابی قرار دادند.

وی گفت: از مجموع این بازرسی‌های، تعداد ۳۸۴ پرونده و با ۴۶۵ تخلف شناسایی و برای متخلفان پرونده‌هایی با ارزش ریالی ۱۶ میلیارد و ۳۴۷ میلیون و ۲۸۸ هزار و ۵۵۰ ریال تشکیل شد و به منظور سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

میرزایی افزود: در شش ماهه نخست امسال ۳۳۶ شکایات مردمی از طریق سامانه ۱۲۴ ستاد خبری ثبت شد که از این تعداد ۴۲ مورد شکایات کتبی، ۲۷۵ مورد تلفنی و ۱۹ مورد آن حضوری بوده که این شکایات توسط بازرسان اداره مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: طی این مدت، هزار و ۸۸۲ مورد بازرسی از سطح نانوایی‌ها شهرستان ورامین انجام شده که از این تعداد ۸۲ پرونده تخلف مربوط به کم فروشی، گرانفروشی و عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با ارزش ریالی ۷۹۶ میلیون و ۱۸۶ هزار ریال تشکیل و به منظور سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

۱۴ هزار واحد صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی در ورامین فعالیت می‌کنند.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار