سازمان صمت تهران:
معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: هرگونه خرید و فروش سیمان از سوی واحدهای تولیدی و عاملان عمده و خُرده فروشی علاوه بر دریافت کد بورسی منوط به ثبت نام در سامانه جامع تجارت است.
کد خبر: ۹۹۹۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹ 06 October 2021

به گزارش «تابناک تهران» از روبط عمومی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان تهران، سعید محمدی پور هرگونه خرید و فروش سیمان از سوی واحدهای تولیدی و عاملان عمده و خُرده فروشی راعلاوه‌ بر دریافت کُد بورسی منوط به ثبت‌نام در سامانه جامع تجارت و ارائه کد نقش دانست و اظهار داشت: عاملان با قید فوریت در سامانه ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: به منظور شفافیت عملکرد، واحدهای تولیدی و تمامی کارخانجات سیمان از اول تیرماه سال جاری مکلف به ثبت اطلاعات موجودی اولیه، تولید، فروش، قیمت، ورود و خروج در سامانه جامع تجارت بوده و ضمن فعال شدن شناسه سیمان و کلینکر در سیمان، ملزم به اظهار تولید و سپس انتقال مالکیت در سامانه مذکور هستند.

محمدی پور با بیان اینکه بازرسان سازمان صمت بر توزیع سیمان و فولاد را نظارت می کنند، بیان داشت: ثبت نام نکردن در سامانه جامع تجارت و ثبت اسناد در سامانه به منزله تخلف است و به عنوان عرضه خارج از شبکه محسوب و با متخلفان برخورد می‌شود.

معاون بازرسی ونظارت سازمان صمت استان تهران، افزود: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، موارد را با شماره تلفن ۱۲۴ و یا سامانه www.۱۲۴.ir گزارش دهند تا در کمترین زمان رسیدگی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار