استاندار تهران با بیان اینکه ۶۶ درصد مردم استان تهران دُز اول واکسن را دریافت کرده‌اند، گفت: استان تهران ۱۲ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر جمعیت بالای ۱۲ سال واجد شرایط دریافت واکسن دارد که تا امروز ۷ میلیون و ۹۰۰ هزار نفر واکسن دوز اول و ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر دو دز واکسن را تزریق کرده‌اند.
کد خبر: ۹۹۹۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷ 07 October 2021

به گزارش «تابناک تهران»، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران پیش از ظهرامروز در جریان بازدید از طرح واکسیناسیون دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال در مدارس شهرری اظهار کرد: امروز طرح واکسیناسیون کرونا ویژه دانش‌آموزان در سطح استان تهران آغاز شده و تا به این لحظه استقبال خوبی را از سوی اولیا و دانش‌آموزان شاهد هستیم.

وی گفت: امیدواریم هرچه زودتر شرایطی فراهم شود که دانش‌آموزان به محیط‌های علمی و تربیتی بازگردند و دوباره شاهد نشاط اجتماعی در مدارس باشیم.

استاندار تهران در ادامه تصریح کرد: استان تهران در حدود ۱۲ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر جمعیت بالای ۱۲ سال واجد شرایط دریافت واکسن دارد که از این میزان تا به امروز ۷ میلیون و ۹۰۰ هزار واکسن دوز اول و ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار واکسن دوز اول و دوم تزریق شده که به نسبت جمعیت هدف می‌توان گفت تا به حال ۶۶ درصد استان دوز اول واکسن را دریافت کرده‌اند.

محسنی بندپی یادآور شد: واکسن دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال یک دوز دارد که با هماهنگی وزارت بهداشت تمام نیاز این قشر آینده ساز کشور تامین شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در روزهای آینده پوشش واکسیناسیون برای دانش‌آموزان انجام گیرد تا زمینه حضور آن‌ها در مدارس فراهم شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار