سرپرست کانون‌های خدمت رضوی استان تهران گفت: اجتماع خادمیاران رضوی در مصلی تهران در راستای اجرای پویش همه خادم الرضاییم با شعار ایران خانه امام رضا (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۹۹۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۳ 07 October 2021

به گزارش «تابناک تهران»، در حاشیه اجتماع رضوی در مصلی تهران اظهار داشت: در راستای اجرای پویش همه خادم الرضاییم که با شعار ایران خانه امام رضا (ع) همزمان با شهادت امام رضا (ع) خادمیاران و یاوران رضوی استان تهران در یک اجتماع گسترده حضور یافته و در فضایی معنوی مجلس عزاداری برپا کرده‌اند.

وی افزود: این مراسم به دلیل اینکه امکان حضور خادمین حضرت در حرم امام رضا (ع) با توجه به شیوع کرونا وجود نداشت در مصلی بزرگ تهران با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد.

 سرپرست کانون‌های خدمت رضوی استان تهران در ادامه گفت: امکان خدمت به نیابت از امام رضا (ع) به‌طور گسترده در سطح استان وجود داشته و دفاتر کانون‌های خدمت رضوی با کمک ۲۰ کانون تخصصی و عمومی در زمینه‌های مختلفی مانند علمی، سلامت، کارآفرینی، فرهنگی و وقف و نذر فعالیت می‌کنند.

جانه با اشاره به اینکه حدود ۳۰ هزار نفر جذب کانون‌ها و بیش از ۱۵ هزار نفر گزینش شده‌اند در ادامه خاطرنشان کرد: اهدا بسته‌های معیشتی، اعزام زیارت اولی‌ها به مشهد مقدس، تأمین جهیزیه، ارائه آموزش‌های مختلف برای خانواده‌ها و آزادی زندانیان بخشی از اقدامات و فعالیت‌های کانون‌های خدمت رضوی استان تهران است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار