مدیر آموزش و پرورش پیشوا گفت: واکسیناسیون کرونایی دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله از امروز/جمعه/ در راستای اجرای پویش "واکسن دانش‌آموزی سلامت خانوادگی" آغاز شد.
کد خبر: ۹۹۹۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷ 08 October 2021

سعید تاجیک روز جمعه به خبرنگار ایرنا توضیح داد: با هماهنگی انجام شده با مسوولان شهرستان و شبکه بهداشت پیشوا، کار واکسیناسیون دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله در چهار پایگاه تجهیز شده از امروز آغاز و تا ۲ روز ادامه دارد.

وی ادامه داد: آموزشگاه سرمد(ویژه دختران) واقع در میدان امام - روبروی بانک تجارت، آموزشگاه ۱۵ خرداد (ویژه پسران) واقع در شهرک شهید اردستانی - چهار راه کتابخانه- خیابان شهدای مدرسه، آموزشگاه علامه طباطبایی (ویژه پسران) واقع در میدان شهید چمران - میدان نماز- جنب اداره پست و آموزشگاه آیت الله مشکینی (ویژه دختران) واقع در شهرک نقش جهان پذیرای دانش‌آموزان است.

تاجیک یادآور شد: همچنین دانش آموزان ۱۲ تا۱۸ ساله ساکن روستاها نیز می‌توانند با مراجعه به خانه بهداشت یا مراکز واکسیناسیون روستایی، نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

مدیر آموزش و پرورش پیشوا افزود: دانش‌آموزان می‌توانند از ساعت هشت صبح تا ۱۲ ظهر با در دست داشتن شناسنامه و کارت ملی به مراکز اعلام شده مراجعه و واکسن کرونا را دریافت کنند.

وی خاطرنشان کرد: پیش از این، کار واکسیناسیون دانش‌آموزان ۱۵ سال به بالا از ابتدای مهرماه در این شهرستان آغاز شده بود و تعداد زیادی از دانش‌آموزان با واکسینه شدن در این پویش شرکت کردند.

بیش از ۲۰ هزار دانش‌آموز در مدارس پیشوا مشغول به تحصیل هستند.

پیشوا با بیش از ۸۵ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار