امام جمعه شهر دماوند با اشاره به دلگرمی تولیدکنندگان با حمایت رهبری از تولید ملی در خصوص مشکلات شهرستان دماوند گفت: شهرستان دماوند جزء شهرستان‌های حادثه خیز و زلزله خیز است، لذا مسؤولان برنامه‌های مدون و عملیاتی را در راستای کاهش اثرات بلایای طبیعی داشته باشند.
کد خبر: ۹۹۹۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸ 08 October 2021

به گزارش «تابناک تهران»، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند، در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته اظهار کرد: در هفته نیروی انتظامی هستیم و این هفته را به تمامی زحمت‌کشان عوامل نیروی انتظامی تبریک عرض می‌کنم و همانطور که مقام معظم رهبری در خصوص امنیت و وظایف نیروی مسلح چند نکته را فرمودند، باید شکر گذار خداوند و قدردانی عوامل انتظامی و نظامی کشور باشیم.

وی گفت: امنیت کشور عاریه‌ای نیست، بلکه مبتنی بر توان فکری، معنوی و عقلانی مرزبان‌های امنیتی است و استقلال امنیتی کشور، زیر ساخت اصلی استقلال اقتصادی، فرهنگی و سیاسی است.

امام جمعه شهر دماوند تصریح کرد: سابقه ۸ ساله دفاعی کشور در دوران دفاع مقدس و تجربه امنیتی ۴۳ ساله، بهترین الگو برای کشورهایی است که می‌خواهند استقلال امنیتی داشته باشند.

فتاح دماوندی به وضعیت اقتصادی اشاره و بیان کرد: حمایت رهبر انقلاب از تولید کنندگان ملی و جلوگیری از واردات بی‌منطق، صنعتگران ایران را دلگرم کرده است.

وی با اشاره به این که هماهنگی سران سه قوه برای مبارزه با فساد باعث امیدواری مردم در جهت رفع مشکلات شده است، افزود: افزایش صادرات باعث افزایش تولید داخلی و اشتغال جوانان خواهد شد و ارتقاء نگاه به شرق سیاست درستی است که دولت اتخاذ کرده و با هماهنگی بیشتر سران سه قوه و تلاش تمامی مسؤولان، امیدواریم هر لحظه مشکلات اقتصادی کاهش پیدا کند.

امام جمعه شهر دماوند با بیان این که از اقدام ارزشمند دولت در تسریع واکسیناسیون کرونا و کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند قدردانی می‌کنیم، عنوان کرد: در آستانه روز ملی کاهش اثرات بلایای طبیعی قرار داریم و کشور ایران جزو ۱۰ کشور بلاخیز جهان است.

فتاح دماوندی اضافه کرد: شهرستان دماوند جزء شهرستان‌های حادثه خیز و زلزله خیز است و مسؤولان شهرستان دماوند باید خطر زلزله احتمالی را جدی بگیرند و برنامه‌های مدون و عملیاتی را در راستای کاهش اثرات بلایای طبیعی انجام دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار