کد خبر: ۱۱۶۶۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۰ 11 May 2024

به گزارش تابناک مازندران ، مراسم اختتامیه اولین دوره کدکمپ برای ۳۶۰۰ دانش آموز دوره اول متوسطه استان مازندران با هدف آموزش مهارت برنامه نویسی و هوش مصنوعی در راستای تربیت نیروی ماهر در بحث اقتصاد دیجیتال روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه برگزار شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران، اسماعیل اعزی مدیرکل در مصاحبه با بخش خبری صدا و سیمای مرکز مازندران اظهار کرد: این طرح برای اولین بار به صورت حضوری و غیرحضوری برای حدود ۳۶۰۰ دانش آموز پایه اول متوسطه در ۸۳ مرکز آموزشی برگزار گردید. 

 

آموزش برنامه نویسی و مهارت‌های دیجیتال ۳۶۰۰ دانش آموز مازندرانی  


اعزی تصریح کرد : اجرای طرح ملی آموزش برنامه نویسی و مهارت‌های دیجیتال به همت معاونت فناوری و نواوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سرار کشور به صورت همزمان برگزار شد که در استان مازندران این دوره برای ۳۶۰۰ دانش آموز به صورت برخط و ۷۰۰ دانش آموز نیز بصورت حضوری در شهرهای ساری، بابل و نوشهر برگزار شد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران در خاتمه خاطر نشان کرد: در این طرح و تفاهم نامه مقرر شده بود دانش آموزان منتخب در سراسر کشور در برنامه های آموزشی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات اعم از برنامه نویسی و هوش مصنوعی آموزش های لازم را ببینند که انشالا در سالجاری نیز این دوره در حوزه های مختلف برای دانش آموزان برگزار خواهد شد.
گفتنی است اجرای این طرح به صورت ملی و رایگان بوده و هزینه های آن از محل تسهیلات بند ل توسط وزارت ارتباطات به شرکتها، سکوها و پلتفرم های داخلی پرداخت می گردد. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار