مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: سه هزار متقاضی طی مدت ۳۰ دقیقه در سامانه پروژه ملی مسکن مهر شهر پردیس ثبت نام کردند.
کد خبر: ۸۰۷۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳ 23 December 2019

به گزارش تابناک تهران، سید مهدی هدایت روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این طرح برای ۳ هزار متقاضی مسکن در پردیس ظرفیت سازی شده بود که ثبت نام آنها در سایت در زمان کوتاهی انجام شد و به اتمام رسید.

وی با بیان شرایط واگذاری مسکن در این طرح خاطرنشان کرد: پس از بررسی شرایط متقاضیان، کسانی که واجد شرایط هستند برای واریز مرحله اول پول واحد مسکونی به سیستم معرفی می‌شوند، متقاضیان فاقد شرایط از سیستم حذف و افراد واجد الشریط جایگزین خواهند شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به استقبال چشمگیر متقاضیان ازطرح مسکن ملی مهر خاطر نشان کرد: با توجه به تعداد بالای ثبت نام کنندگان برخی از متقاضیان برای ورود به سامانه مشکل داشتند و موفق به ثبت نام نشدند.

خرید عرصه برای خریداران مسکن مهر پردیس اجباری است

هدایت با اشاره به اینکه منافع حاصل از فروش عرصه در راستای قانون حمایت از تولید و عرصه مسکن به طورکامل در ساخت و تکمیل پروژه‌های مسکن مهر هزینه می‌شود، اظهارداشت: تمامی متقاضیان مساکن مهر پردیس ملزم به خرید عرصه هستند.

وی با اشاره به شرایط مالکانی که دراولین دوره واگذاری برای مسکن مهر پردیس ثبت نام کردند، اظهار داشت: عرصه مسکن مهر برای دوره اول بدون مجوز نقل و انتقال به متقاضیان مسکن با اجاره ۹۹ ساله واگذارشده بود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه خرید عرصه برای متقاضیان سند اول واحدهای مسکن مهر اجباری نیست، اظهار داشت: عرصه این واحدها با همان روش اجاره ۹۹ ساله در اختیار مالکان سند اول قرار گرفته است.

هدایت گفت: با صدور مجوز نقل و انتقال عرصه های مسکن مهر از سوی دولت در حال حاضر عرصه با قیمت حمایتی در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

سرمایه‎گذاران ورزشی در مسکن مهر پردیس تسهیلات می گیرند

هدایت گفت:  زمین هایی با کاربری ورزشی با شرایط مناسب در اختیار سرمایه‌گذاران خصوصی ورزشی که با شرکت عمران برای ساخت و سازمشارکت داشته باشند، واگذار می‌کنیم.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت ورزشی ساکنان مسکن مهر خاطر نشان کرد: عملیات اجرایی ۹ پروژه ورزشی روباز با مشارکت بخش خصوصی در فازهای جدید مسکن مهر ۸،۹،۱۱،۵ در دست ساخت و اجرا است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: این پروژه‌های مشارکتی با بخش خصوصی در قالب اجرای دو قطعه زمین برای والیبال و بسکتبال روباز، ۳ قطعه زمین فوتبال چمن مصنوعی روباز در فازهای ۸ و ۹،  و چهار قطعه زمین فوتبال چمن مصنوعی روباز در فازهای ۵ و ۱۱ پردیس در حال ساخت هستند.

هدایت عنوان کرد: برای ساخت بازار روز در فازهای جدید مسکن مهر پردیس از ۸ ماه گذشته زمین های مورد نیاز به رایگان در اختیار  شهرداری پردیس قرارگرفته و انتظار داریم که به زودی شاهد عملیات اجرایی ساخت بازار روز توسط شهرداری باشیم.

هدایت ادامه داد: ساخت دو سرای محله جدید در فاز ۸ و توسعه مدارس اجتماع محور را درفازهای جدید مسکن مهر در دست اقدام و اجرا داریم.

گفتنی است، بهره‌گیری از فضای مدارس احداث شده در فازهای جدید پردیس و ارائه خدمات آموزشی، فرهنگی و ورزشی در قالب مدارس اجتماع محور  در فازهای ۸ و ۱۱ به بهره برداری  رسیده است و کارآفرینان و بانوان سرپرست خانواده  در مدارس یاد شده فعالیت اقتصادی دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار