استاندار تهران گفت: امنیت اصلی ترین نیاز جامعه است و پلیس با تمام وجود برای حفظ امنیت و خدمت به مردم انجام وظیفه می کند و برای آسایش و امنیت از هیچ تلاشی فروگذار نیست.
کد خبر: ۱۰۰۰۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹ 09 October 2021

به گزارش «تابناک تهران»، انوشیروان محسنی بندپی روز شنبه در مراسم صبحگاه هفته ناجا در ستاد فرماندهی انتظامی غرب استان تهران حضور یافت و طی سخنانی با تبریک هفته نیروی انتظامی، گفت: نیروی انتظامی به سبب مسئولیت هایش، ارتباط گسترده ای با بخش های مختلف جامعه دارد.

وی، پلیس را رکن اصلی برقراری نظم و امنیت دانست و افزود: امنیت و سلامت مهمترین خواسته و نیاز زندگی اجتماعی است و اگر کسانی جامعه را دچار ناامنی کنند، فعالیت های مختلف از جمله امور اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی مختل می شود.

استاندار تهران، با بیان اینکه دامنه خدمات نیروی انتظامی، امروز بسیار گسترده است، بیان داشت: هم اکنون در نزدیک ترین و دورترین نقاط کشور شاهد تلاش زحمتکشان این نیرو هستیم و هرجا نیاز به امنیت است، آنان نیز حضور دارند.

وی با قدردانی از تلاش های مستمر پلیس به ویژه کارکنان فرماندهی انتظامی غرب استان تهران، گفت: پلیس غرب استان تهران برادرانه در کنار سایر نهادها برای خدمت به مردم آماده است و با تمام وجود در خدمت مردم انجام وظیفه کرده و برای آسایش و آرامش جامعه تلاش وافری می کند.

در حاشیه مراسم صبحگاه هفته ناجا از خانواده شهدای عرصه نظم و امنیت و کارکنان فرماندهی انتظامی غرب استان تهران قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار