از ابتدای هفته جاری خبر انصراف و انحلال تیم والیبال نشسته شهرداری ورامین در دیارپانزده خرداد شنیده می‌شود که کام تمامی اهالی ورزش به‌ویژه ورزشکاران این رشته و جانبازان و معلولان را تلخ کرده است.
کد خبر: ۱۰۰۰۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶ 11 October 2021

به گزارش «تابناک تهران»، تیم والیبال نشسته شهرداری ورامین در سال ۹۶ و در زمان تصدی گری رضا خانی مدیرعامل وقت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ورامین که خود از جانبازان ۷۰% دفاع مقدس است در شهرداری ورامین شکل گرفت و با جذب بازیکنان مطرح و حمایت از ورزشکاران بومی والیبال نشسته منطقه توانست طی سه سال متوالی به مقام قهرمانی ایران برسد.

این تیم که با هزینه ای بسیار ناچیز و اندک نسبت به تیم های میلیاردی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ورامین بسته شده است حالا خبر انصراف از لیگ برتر والیبال نشسته و انحلال آن به گوش می رسد.

علی عباسی مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ورامین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این خصوص اظهار داشت: تیم والیبال نشسته شهرداری ورامین در بودجه سازمان برای امسال وجود دارد اما به ما گفته شده که فعلا دست نگه داریم.

وی افزود: گویا قرار شده به دلیل هزینه های بالا تیم والیبال ایستاده هزینه های این تیم به والیبال ایستاده تزریق شود، گرچه بودجه والیبال نشسته بسیار اندک است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ورامین خاطرنشان کرد: سازمان فرهنگی ورزشی مجری تصمیمات شهرداری و شورای اسلامی شهر ورامین است و در هیئت مدیره سازمان مصوبه ای در راستای انحلال والیبال نشسته نداشتیم و البته در شورای شهر هم نمایندگان مردم مصوبه ای را تصویب نکردند که این تیم منحل شود.

عباسی در خصوص انصراف شهرداری ورامین از لیگ اعلام کرد: بحث انصراف از لیگ را اعلام کردیم اما دوستان اعلام کردند به دلیل انصراف دیر هنگام نام شهرداری ورامین در قرعه کشی قرارداده شده است لذا مسئولان ارشد شهری در صورت صلاحدید و اعلام آمادگی آن به سازمان، ما امادگی خود را در این راستا اعلام می کنیم و تابع نظرات مراجع بالادستی هستیم.

یک کارشناس ورزشی مطلع در خصوص نامه انصراف شهرداری به سازمان لیگ اظهار داشت: به نظر می رسد انصراف و انحلال این تیم دست مایه سیاست زدگی شورای شهر شده است چرا که این تیم عملا هزینه ای بسیار ناچیز داشته و حتی مبلغ قرارداد یک بازیکن والیبال ایستاده هم نمی شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر قرار بر انصراف بود می توانستند همان ابتدای سال این مسئله را به فدراسیون جانبازان و معلولان اعلام کنند اما این اتفاق بسیار دیر و چند روز به آغاز لیگ برتر افتاد که یقینا اتفاق شایسته ای نبود و این شائبه را به وجود آورده است که شورای شهر ورامین با سیاست زدگی به دنبال حذف این تیم است، اقدامی که یقینا لکه سیاهی بر آغاز دوره ششم شورای اسلامی و شهرداری ورامین خواهد بود.

شایان ذکر است، در این راستا قصد داشتیم با سرپرست شهرداری ورامین و نماینده شورا در این سازمان گفت‌وگو کنیم که علیرغم تماس های مکرر خبرگزاری فارس پاسخگوی این موضوع نبودند. ما منتظر تصمیمات نهایی مسئولان در این راستا خواهیم بود.

به گزارش فارس، طبق اعلام مسئولان فدارسیون جانبازان و معلولان نام شهرداری ورامین در قرعه کشی این لیگ وجود داشته و مسئولان شهری به ویژه سرپرست و اعضای شورای اسلامی شهر ورامین تصمیم نهایی در این راستا را اخذ می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار