فرماندار شمیرانات:
فرماندار شمیرانات با بیان اینکه در بحث رسیدگی به پیست‌های اسکی وزارت ورزش قصور کرده است، گفت: وزارت ورزش و جوانان اگر قادر به مدیریت این پیست‌ها نیست، شورا و شهرداری و مردم شمشک و دربندسر خود می‌توانند مدیریت کنند.
کد خبر: ۱۰۰۰۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲ 12 October 2021

به گزارش «تابناک تهران»،  سیدمهدی ساداتی فرماندار شمیرانات در مراسم افتتاح  پروژه های عمرانی شهرداری شمشک دربندسر ضمن گرامی‌داشت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: ان‌شاءالله زمینه های موفقیت بیشتر شود و خیلی خوشحال هستیم که امروز در شمشک و دربندسر یک فضای بسیار تعاملی با استفاده از تمام ظرفیت ها را می‌بینیم چرا که برای موفقیت باید از تمام ظرفیت ها استفاده شود.

وی گفت: اولین شورایی که بدون هیچگونه فضای سیاسی هیئت رئیسه اش تشکیل شد و شهردار معرفی کردند شورای شهر شمشک دربندسر بود و امروز برای مردم روز بسیار خوبی است که پروژه هایی با اعتبار بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان افتتاح شد.

فرماندار شمیرانات بیان کرد: خوشبختانه انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به خوبی انجام شد و ما در سطح شهرستان یک حوزه و یک صندوق ابطال هم نداشتیم.

وی ادامه داد: ما اعتقاد داریم شمشک دربندسر پایتخت ورزش های زمستانی جمهوری اسلامی ایران است اما باید زیرساخت ها برای ورزشکاران و مهمانان تامین شود و پتانسیل و توانایی که در شمشک و دربندسر داریم می تواند به تنهایی در بر گیرنده نیاز هایی باشد که مردم به آن رجوع می‌کنند.

ساداتی گفت: رسما اعلام می‌کنیم در بحث رسیدگی به این پیست ها قصور از وزارت ورزش بوده است و وزارت ورزش و جوانان اگر قادر به مدیریت این پیست ها نیست، شورا و شهرداری و مردم شمشک و دربندسر خود می‌توانند مدیریت کنند.

مهدی ساوه شمشکی سرپرست شهرداری شمشک دربندسر در خصوص پروژه های مورد افتتاح اظهار کرد: تعریض بهسازی درود به جیرود با اعتبار تقریبی ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، تعریض بهسازی محور فرعی ۱ دربندسر با اعتبار تقریبی ۵ میلیارد تومان، بهسازی و زیباسازی چشمه سیاوش با اعتبار تقریبی ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، روشنایی درود به دربندسر با اعتبار تقریبی ۱ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان و پروژه حمام شمشک بالا با اعتبار ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پروژه هایی هستند که به پایان رسیده اند.

وی ادامه داد: ۴۳ هزار متر مربع آسفالت مکانیزه، زیرسازی و تراش آسفالت ۶ هزار متر مربع لکه گیری، ۳ هزار متر کشیدن جداول، ۷۵۰۰ متر خط کشی خیابان ها و ۲۰۰۰ مترمربع مجموع سنگ فرش ها می‌باشد که ۲ برابر مجموع هزینه های انجام شده برای این پروژه ها درآمدزایی داشته ایم.

حسین ساوه شمشکی رئیس شورای اسلامی شهر شمشک دربندسر نیز در ادامه مراسم گفت: خواهشی که ما داریم این است که یک نگاه ویژه ای به شمشک و دربندسر شود، این شهر از لحاظ جغرافیایی در انتهای شهرستان شمیرانات و در هم جواری با استان البرز است و از طرفی به واسطه قرار گرفتن شهر ما بین ۳ پیست بین المللی اسکی این پتانسیل را داریم که که بتوانیم در زمینه های مختلف پاسخگوی تمام نیاز های شهر های مجاور و استان مجاورمان باشیم.

وی افزود: پس از تجمیع ۶ روستا و شهر شدن شمشک و دربندسر هنوز دچار کمبود های زیادی هستیم و ان‌شاءالله با نگاه ویژه مسئولین شاهد احیاء شدن این ۳ پیست اسکی باشیم و شاهد حضور مردم از اقصی نقاط جهان در این منطقه باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار