رئیس کمیته حقوق بشر مجلس:
رئیس کمیته حقوق بشر مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه آرامش و آسایش امروز جامعه حاصل تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای انتظامی است، گفت: حمایت بیشتر از نیروی انتظامی اسلامشهر ضروری است.
کد خبر: ۱۰۰۱۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶ 15 October 2021

به گزارش «تابناک تهران»، زهره الهیان نماینده مردم تهران، اسلامشهر، ری، شمیرانات و پردیس در مجلس شورای اسلامی در آخرین روز از هفته ناجا با حضور در محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان اسلامشهر با فرماندهی این نیرو دیدار و گفت‌وگو کرد.

الهیان در حاشیه این دیدار، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر، اظهار کرد: آسایش و آرامش امروز جامعه حاصل تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی است.

وی گفت: با گزارشی که از فعالیت‌ها و اقدامات نیروی انتظامی در شهرستان اسلامشهر ارائه شد آنچه که مشخص است، نیروی انتظامی شامل نیروهای جان بر کف و از خود گذاشته ای است که جانشان را در مسیر تامین امنیت و انضباط اجتماعی تقدیم می‌کنند، تا آرامش و آسایش هموطنان فراهم شود.

رئیس کمیته حقوق بشر مجلس با اشاره به اقدامات انجام شده در شهرستان اسلامشهر بیان کرد: گزارش‌های دریافتی نشان دهنده این است که مسئولین نیروی انتظامی با حداقل امکانات و شرایط بسیار سخت، کار را همچنان محکم و استوار و مستحکم نگه داشته و نیاز است که حمایت بیشتری از این نیرو در شهرستان اسلامشهر برای تامین امنیت منطقه شود.

وی با تاکید براینکه اهمیت شهرستان اسلامشهر بر کسی پوشیده نیست، گفت: از طریق کمیسیون امنیت و وزارت کشور، پیگیری خواهیم کرد تا امکانات بیشتری از لحاظ تجهیزات خودرویی، لجستیکی و نیروی انسانی به این شهرستان اختصاص داده شود، تا این عزیزان بتوانند امنیت را با کیفیت بالاتری برقرار کنند.

الهیان با اشاره به اهداف دستاوردهای دیدار خود با فرماندهی انتظامی شهرستان اسلامشهر، تاکید کرد: امروز فرصتی بود تا به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور در این منطقه ضمن تبریک و تشکر از فرماندهی و کارکنان این نیرو در اسلامشهر، از نزدیک مسائل و مشکلات آنها را مورد بررسی و رسیدگی قرار دهیم، که در این راستا جلساتی را با فرماندهی و معاونین نیروی انتظامی کشور تشکیل و پیگیر مطالبات این شهرستان خواهیم شد.

وی تاکیدکرد: مجمع نمایندگان تهران نگاه ویژه به شهرستان اسلامشهر دارند، کما اینکه در بودجه سال گذشته اعتبارات خوبی برای این شهرستان دیده شده و علاوه بر آن در سال ۱۴۰۰ نیز این روند را دنبال خواهیم کرد.

نماینده مردم در خانه ملت با اشاره به وجود ده‌ها پروژه نیمه فعال و تعطیل در شهرستان اسلامشهر، ادامه داد: در بودجه سالانه پیگیر تخصیص اعتبارات هستیم و علی‌رغم وجود کسری بودجه دولت و محدودیت در تامین منابع مالی، در بودجه سال آینده برای برخی پروژه های کلان اعتباراتی دیده می‌شود، ولی آنچه که مسلم است کارخانجات و شرکت های صنعتی که در این منطقه مستقر هستند، نیز باید به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند و برای تکمیل و پیشرفت این طرح‌ها کمک حال مجموعه دولت باشند.

الهیان با بیان اینکه حمایت بیشتر از نیروی انتظامی یک ضرورت است، خاطرنشان کرد: باید کمک ها و مشارکت های مردمی جلب و نقدینگی که در جامعه است به سمت طرح‌های خدمات‌رسانی و عمرانی در اسلامشهر هدایت شوند، البته در قبال آن قراردادها باید نوشت تا این سرمایه‌گذاری بتوانند بخشی از این مشکلات و پروژه های کلان را به نتیجه رساند.

در دیدار این نماینده مجلس شورای اسلامی با فرمانده انتظامی انتظامی شهرستان اسلامشهر، سرهنگ علی آقا کارخانه گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده در این شهرستان را ارائه و خواستار توجه و رسیدگی بیشتر از سوی مراجع و سازمان‌های ذی‌ربط برای تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز نیروی انتظامی و تقویت آن در شهرستان اسلامشهر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار