رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور اعلام کرد: مقدمات برگزاری نماز جمعه در شهر تهران فراهم شده و در صورت موافقت ستاد ملی کرونا مراسم نماز عبادی سیاسی جمعه در پایتخت نیز برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۰۲۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷ 16 October 2021

 

مقدمات برگزاری نمازجمعه در تهران فراهم شده است

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری در حاشیه دیدار با علیرضا زاکانی شهردار تهران گفت: تهران تنها شهری است که اقامه نماز جمعه در آن  از اوایل شیوع کرونا تعطیل شد و در حال حاضر نماز جمعه در دیگر شهرهای کشور کم و بیش دایر شده  است.

وی افزود: در صورت اعلام موافقت‌ ستاد ملی کرونا طبق تدبیر رهبر معظم انقلاب، امید داریم که در ماه ربیع الاول شاهد برگزاری مجدد نماز جمعه در تهران باشیم.

اکبری با اشاره به تبادل نظر در حوزه برگزاری مجدد نماز جمعه در پایتخت و کارهای مشترک با شهرداری تهران تصریح کرد: امروز درباره شکل گیری و رفتن به سمت ارتقای جایگاه مساجد در شهر و آن‌چه که بر صلاح و فایده امت و امامت در قرآن مطرح شده است گفت و گو  شد.

رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور ادامه داد: یکی دیگر از مباحث مطرح شده درباره نقشه الهی برای شهرهای اسلامی و شهر تراز مورد نظر خداوند متعال بود و امیدواریم طبق این قاعده شاهد روزهای بهتری برای شهر و شهروندان تهران باشیم که امیدهای زیادی برای تحولات پیش روی این شهر وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار