معاون استاندار تهران:
ری- فرماندار ویژه ری با اشاره با تاکید بر تقویت روحیه استکبارستیزی در نسل جوان گفت: مراسم ۱۳ آبان در شهرری با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.
کد خبر: ۱۰۰۴۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱ 26 October 2021

به گزارش «تابناک تهران»، حسین توکلی کجانی شامگاه دوشنبه در جلسه هماهنگی بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز گفت: در شهرستان ری با توجه به ظرفیت‌ها و گستردگی جغرافیایی، باید نگاه ویژه ای به برگزاری مراسم مذهبی و ملی صورت گیرد.

توکلی کجانی با بیان اینکه در شرایط مختلف کشور بویژه در وضعیت بیماری کرونا، با همراهی و همدلی مسئولین تمامی مناسبت‌ها و مراسم به نحو شایسته در شهرستان ری برگزار شده است افزود: ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز، یکی از مهمترین مناسبت‌های ملی و بیانگر عظمت و قدرت ملت غیور ایران اسلامی است.

فرماندار ویژه ری عنوان داشت: در شهرستان ری باید همچون گذشته با تمام توان و با تولید محتوای لازم و برگزاری برنامه‌های منطبق با دستورالعمل‌های ابلاغی و شیوه نامه‌های بهداشتی، بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان در مرکز شهرستان و بخش‌های تابعه انجام شود.

وی بیان داشت: آشنایی نسل امروز به ویژه جوانان و نوجوانان با روحیه استکبارستیزی بسیار ضروری است و مناسبت یوم الله ۱۳ آبان، فرصت مغتنمی برای تحقق این امر است.

معاون استاندار تهران بیان داشت: در شرایط بیماری کرونا با تشکیل کمیته تبلیغاتی و رسانه‌ای، ظرفیت‌های لازم برای گرامیداشت روز مبارزه با استکبار جهانی مد نظر قرار گیرد و تمامی دستگاه‌ها، نهادها و ادارات شهرستان ری همکاری لازم را در این خصوص داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار