تدوین برند گردشگری استان اصفهان تا پایان امسال تکمیل می شود.
کد خبر: ۱۰۰۸۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۹ 13 November 2021

مدیر دفتر مطالعات و پژوهش اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان گفت: با توجه به برنامه ریزی‌ها، طرح برند گردشگری این استان از سال گذشته براساس بودجه‌های پژوهشی اداره کل و با مشارکت دانشگاه هنر اصفهان در حال تدوین است
وحیدعابدین‌پور افزود: در این طرح تمامی مناطق استان به پنج بخش شمال، جنوب، غرب، شرق و مرکز تقسیم‌بندی شده و تیم پژوهشی از استادان، کارشناسان ارشد و دانشجویان گردشگری، پژوهشی در خصوص اقلیم، فرهنگ‌های بومی، خرده فرهنگ‌ها، سوغات، صنایع‌دستی، محصولات مختلف باغی و کشاورزی را در این محور‌ها بررسی می‌کنند.
وی گفت: با توجه به تنوع گسترده اقلیمی و فرهنگی در استان تلاش می‌کنیم تا با همکاری مسولان و فرهیختگان مناطق مختلف استان به یک شعار واحد در راستای توسعه متوازن گردشگری ویژه تمامی مناطق استان از منظر گردشگری که مورد توافق همگان است، دست یابیم.
مدیر دفتر مطالعات و پژوهش اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان افزود: تا کنون ۶۰ درصد از این طرح پژوهشی بزرگ به محقق شده و امید می‌رود ۴۰ درصد باقیمانده این طرح تا پایان امسال تکمیل شود تا بتوان در استان اصفهان با تدوین یک برند مشخص گردشگری به استقبال ایام پساکرونا برویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار