آیت‌الله نوری همدانی؛
یک مرجع تقلید گفت: امروز دنیا اینطور است که آمریکا نقشه می دهد، عربستان پولش را می دهد و صهیونیست‌ها هم اجرا می کنند.
کد خبر: ۱۰۰۹۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸ 18 November 2021

به گزارش تابناک قم، آیت الله حسین نوری همدانی در دیدار سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج با اشاره به فضیلت امر به معروف گفت: یک نفر برابر فرعون با آن همه قدرت قیام و نهی از منکر کرد و خداوند برای قدردانی از این کار سوره‌ای بنام سوره مومن نازل کرده است.

وی اضافه کرد: شایسته است به امر به معروف بیشتر توجه شود چون ریشه همه خوبی‌هاست.

مرجع تقلید شیعیان ادامه داد: حضرت امیر(ع) فرمودند کسی که امر به معروف و نهی از منکر نکند نه با زبانش نه با دلش نه با دستش، زنده نیست. فرد زنده باید منکر را بشناسد و از آن منزجر باشد و با زبانش مردم را آگاه کند تا منکر ریشه کن شود.

وی خاطرنشان کرد: کار بسیج در دو عرصه خلاصه می‌شود. اول در عرصه جهاد است که به لطف خداوند در 8 سال جنگ تابلوهای درخشانی به وجود آورد و خدمات خیلی مهم را دنبال کرد؛ عرصه دوم در سازندگی است که الان هم احتیاج شدیدی به این موضوع است چراکه از لحاظ معیشت، مردم ناراحت هستند و بسیج باید در این عرصه قدم بگذارد و این تنگی معیشت مردم را برطرف کند. مردم انتظار فراوانی از بسیج دارند که باید برآورده شود.

آیت‌الله نوری همدانی عنوان کرد: امام (ره) که شجره بسیج را تاسیس کردند نظرشان این بود که بسیج مستضعفین باشد یعنی در برابر استکبار افرادی هستند که مستضعفند و نمی توانند مقابله کنند برای برطرف کردن این ضعف امام فرمودند جمعیتی بنام بسیج به میدان بیاید که به لطف خداوند این هدف رقم زده شد.

وی مطرح کرد: امروز واقعا کمک بسیج در برابر استکبار به ایران منحصر نمی شود و در کل جهان مستضعفین چشم به بسیج دوخته اند. بسیجیان هم باید در برابر دنیا خیلی بیدار و هشیار باشند. امروز دنیا اینطور است که آمریکا نقشه می دهد، عربستان پولش را می دهد و صهیونیست‌ها هم اجرا می کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار