سی و چهارمین جشنواره استانی تئاتر ایلام با اعلام برگزیدگان از سوی هیات داوران روز جمعه پایان و پرونده این جشنواره بسته شد.
کد خبر: ۱۰۱۰۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵ 20 November 2021

به‌ گزارش تابناک ایلام؛ در این جشنواره که با داوری کوروش زارعی، محسن سلیمانی فارسانی و مالک حدپور سراج همراه بود در مجموع پنج گروه نمایش در مجتمع ارشاد اسلامی ایلام با هم به رقابت پرداختند.

در بخش طراحی لباس پردیس پورقهرمان و مینا دوستی برای نمایش مده آ مینا و در بخش موسیقی گروه نوازندگان نمایش محکوم به رفتن به عنوان برگزیدگان این بخش معرفی شدند.

در بخش طراحی صحنه محمدهادی ناصرمنش و احمد یعقوبی نژاد برای نمایش محکوم به رفتن شایسته تقدیر شناخته شدند و حمیدرضا ارجمندی و زهرا چراغی نیز در این بخش برای نمایش فعل حائز تقدیر اعلام شدند.

هیات داوران در بخش طراحی صحنه با اهدای دیپلم افتخار و تندیس جشنواره به روحان امامی طراح صحنه نمایش بهشت حکیم الله از وی تقدیر به عمل آورد.

در بخش بازیگری مرد علی بهادری، امیر عباس زاده و یوسف بابایی برای نمایش محکوم به رفتن تقدیر شدند و کیانوش مقدم برای همین نمایش برگزیده شد.

در بخش بازیگری زن، شکیلا حاتمی منفرد و فاطمه اسداللهی برای نمایش فعل تقدیر شدند و بهاره مهکی نیز برای نمایش مده آ مینا شایسته تقدیر شناخته شد.

جایزه بهترین بازیگر زن این جشنواره نیز به مرجان قاسمی برای بازی در نمایش بهشت حکیم الله اهدا شد.

در بخش نمایشنامه نویسی امیر عباس زاده برای نمایش محکوم به رفتن تقدیر شد و خسرو امیری برای نوشتن نمایش بهشت حکیم الله، جایزه نمایشنامه برگزیده را کسب کرد.

در بخش کارگردانی رتبه سوم به حمیدرضا ارجمندی برای کارگردانی نمایش فعل، رتبه دوم به امیر عباس زاده برای کارگردانی نمایش محکوم به رفتن و رتبه اول به مرجان قاسمی برای نمایش بهشت حکیم الله اهدا شد.

همچنین در پایان نمایش بهشت حکیم الله از سوی هیات داوران به دبیرخانه جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی شد.

سی و چهارمین جشنواره استانی تئاتر ایلام به دبیری سعید خیرالهی از ۲۶ تا ۲۸ آبان با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار