مدیر امور حقوقی و قراردادهای شهرکهای صنعتی استان تهران از اجرای ۶۶ حکم خلع ید با رای دادگاه های در شهرکها و نواحی صنعتی این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۱۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹ 23 November 2021

به گزارش تابناک تهران به نقل از روابط عمومی شهرک های صنعتی تهران محمد ایری گفت: در هفت ماه اول سال جاری، ۲۶ هکتار زمین صنعتی از طرف های قراردادی که به تعهدات ساخت و سازی خود عمل نکرده بودند، خلع ید و برای پذیرش متقاضیان جدید سرمایه گذاری به شرکت شهرک های صنعتی بازگردانده شد.

ایری با اشاره به ظرفیت های موجود و تمایل به سرمایه گذاری که در سطح استان وجود دارد، افزود: برای حفظ اراضی صنعتی و استفاده مطلوب از امکانات و تاسیسات زیربنایی در سطح شهرکها و نواحی صنعتی، و برای برخورد با دلالان و اشخاصی که موجب رکود اراضی شده اند پرونده هایی در محاکم قضایی باز است که در دادگاه های شهرستان ها رسیدگی می شود.

مدیر امور حقوقی و قراردادهای شهرکهای صنعتی تهران گفت: برخورد ما با کسانی است که در این استان با دلالی، بی جهت زمین را راکد رها و زمینه سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال را از سایرین سلب می کنند.

وی ادامه داد: همه اقدامات و تلاش ها برای استفاده بهینه از ظرفیت ها و سپردن امکانات و زیرساختها به دست سرمایه گذار واقعی آن هم برای دستیابی به اشتغال پایدار و رشد اقتصادی قاطعانه خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار