فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه فرماندهان و کارکنان مناطق این نیرو به مناسبت هفتم آذرماه (روز نیروی دریایی) با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۱۰۱۲۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳ 28 November 2021

به گزارش تابناک تهران، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش و حجت الاسلام حسین صمدپور امیری رییس عقیدتی سیاسی این نیرو به همراه جمعی از فرماندهان، مسئولان و کارکنان مناطق و پایگاه‌ها امروز یک شنبه با آرمان‌های امام راحل (ره) تجدید پیمان کردند.

شرکت کنندگان در این مراسم ضمن میثاق با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب با نثار تاج گل و قرائت فاتحه ضمن به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی ادای احترام کردند.

فرماندهان و کارکنان نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران بعد از این مراسم با حضور در گلزار شهدا ضمن عطر افشانی و غبارروبی از قبور شهدای نیروی دریایی با آرمان‌ها و اهداف بلند این یاران سفر کرده نیز تجدید عهد و پیمان کردند.

مناسبت رشادت ها و دلاورمردی‌های نیروی دریایی ارتش در دفاع از جزایر، بنادر، سواحل و دریاهای کشور و به ویژه دفاع از آب‌های نیلگون خلیج فارس در دوران جنگ تحمیلی، هفتم آذر روز نیروی دریایی ارتش نام گرفت تا همه ساله حماسه با شکوه دریادلان نیروی دریایی و یاد شهدای عزیز و گرانقدر دریایی گرامی داشته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار