رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: در حال حاضر کمبود فضای فیزیکی به عنوان یکی از چالش‌های اصلی و جدی بیمارستان کودکان مفید است.
کد خبر: ۱۰۱۲۶۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۸ 29 November 2021

به گزارش تابناک تهران به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، دکتر علیرضا زالی در جریان بازدید از مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی کمبود فضای فیزیکی را یکی از چالش‌های این بیمارستان دانست و افزود: بیمارستان مفید به حداکثر ظرفیت ساختاری خود رسیده و در عین حال در حال پیشرفت است.

وی با بیان اینکه کیفیت خدمات درمانی در بیمارستان کودکان مفید در سطح کشور مثال زدنی است و بر ضرورت توسعه بیشتر این مرکز تاکید کرد و اظهار داشت: استفاده بهینه از ظرفیت خیران در این بیمارستان هم در امور جاری و هم در امور عمرانی بسیار مطلوب به شمار می‌رود.

وی با اشاره به سختی کار پرستارانی که از کودکان، به ویژه نوزادان پرستاری می کنند، خواستار حمایت ویژه از آنان شد و گفت: رضایتمندی مراجعه‌کنندگان نیز در این زمینه بسیار حائز اهمیت است که امیدواریم با تلاش همه مجموعه بتوان برای حل مشکلات این بیمارستان اقدام کرد.

دکتر شریف ترکمان نژاد مدیر بیمارستان مفید نیز حفظ کرامت انسانی بیماران، کارکنان، پزشکان و پرستاران و همچنین ارایه خدمات جامع به بیماران را از مهمترین سیاست های مدیریتی این بیمارستان عنوان کرد.

وی با اشاره به مرجعیت این بیمارستان در کشور در حوزه کودکان، توجه به گروههای آسیب پذیر و همچنین توجه به کیفیت خدمات ارایه شده را را از دیگر سیاست های این بیمارستان دانست و اظهار داشت: خوشبختانه آمار مرگ و میر در این بیمارستان رو به کاهش است و اقدامات و خدمات در بیمارستان مفید روند رو به رشد دارد و کیفیت ارایه خدمات در آن همواره رو به بهبود است.

وی با بیان اینکه شاخص های درمانی و بالینی بیمارستان ارتقا یافته است، گفت: رضایتمندی بیماران و همراهان نیز بنا بر گزارش های مرکز افکارسنجی روابط عمومی دانشگاه افزایش یافته است.

مدیر بیمارستان مفید به نقش خیرین در آماده سازی مرکز جامع تصویربرداری، بازسازی بخش نفرولوژی و همودیالیز، ساخت و تجهیز بخش فیزیوتراپی اشاره کرد و افزود: خرید تجهیزات آی سی یو، لاپاراسکوپ، یو پی اس، دستگاه کرانیوتوم با کمک خیرین از جمله اقدامات در این بیمارستان است.

دکتر ترکمان نژاد ادامه داد: کمبود پرسنل، سختی کار و نیاز به اختصاص بودجه آموزشی در این بیمارستان از مهمترین چالش های این مرکز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار