با رأی هیئت مدیره ؛
دکتر محمد مهدی احمدی با تصمیم و راى اعضای هیات مدیره، به عنوان مدیر عامل جدید بانک شهر انتخاب شد.
کد خبر: ۱۰۱۳۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰ 03 December 2021

به گزارش تابناک تهران، در بانک شهر ، اعضای هیأت مدیره توسط سهامداران تعیین می‌شوند و سپس اعضای هیئت مدیره نسبت به انتخاب مدیرعامل اقدام می‌کنند که با توجه به تجارب ارزنده و دانش بانکی دکتر احمدی ، اعضای هیأت مدیره ؛ تصمیم به انتخاب وی به عنوان مدیرعامل بانک نمودند.

شایان ذکر است که وی از سال ۱۳۹۳ تاکنون به عنوان عضو هیأت مدیره موظف بانک شهر و علاوه بر آن معاون ارزی و بین الملل بانک و قائم مقامی مدیرعامل را عهده دار بوده است.

دکتر احمدی ، صلاحیت حرفه ای و عمومی برای تصدی مدیرعاملی بانک و سابقه کار لازم در نظام بانکی ، طبق شرایط و ضوابط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران را دارد.

وی مدرک کارشناسی را از دانشگاه شهید بهشتی تهران و مدارک کارشناسی ارشد و دکترای خود را نیز از دانشگاه تهران اخذ نموده و یک چهره با دانش در نظام بانکی کشور شناخته می شود. دکتر احمدی همچنین دارای تألیفات فراوان و بیش از ۳۰ مقاله علمی و پژوهشی بوده و از سال ۱۳۸۸ عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال می باشد.

چندی پیش مدیرعاملی بانک صادرات به احمدی پیشنهاد شد که وی به خاطر برخی حاشیه ها و جوسازی های کاذب رسانه ای ، از جمله وابستگی خانوادگی وی به دکتر محسن رضایی ، از پذیرش این مسئولیت اجتناب نمود و تصمیم گرفت کارش را همچنان در بانک شهر ادامه دهد.

گفتنی است سهامدار عمده بانک شهر را شهرداری های تهران ، مشهد ، اصفهان ، قم ، شیراز ، تبریز ، کرج ، قزوین و صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران در کنار سایر سهامداران زیر ۱٪ تشکیل می دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار