معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، از صدور ۶۸۰ مجوز تاسیس واحد تولیدی و صنعتی با سرمایه گذاری بیش از ۶ هزار میلیارد ریال طی چهار ماه گذشته در تهران خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۳۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۱ 04 December 2021

به گزارش تابناک تهران به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، محمد رسول محمدیان با اشاره به صدور مجوزها اظهار داشت: میزان اشتغال پیش بینی شده بیش از۲۶ هزار و ۹۲۹ نفر خواهد بود که با درنظر گرفتن شرایط و مولفه های اقتصادی پیش رو تحقق آن دور از دسترس نیست.

وی افزود: در همین بازه زمانی ۹ مجوز تاسیس دانش بنیان با سرمایه گذاری اولیه یک هزار و ۳۴۰ میلیون ریال صادر شده است.

وی در تشریح عملکرد بانکها در حوزه پرداخت تسهیلات به صنایع و تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی و صنعتی گفت: تعداد ۲۲۶ طرح در قالب تسهیلات رونق تولید، طرح تام و جهش تولید به رقم سه هزار و ۱۴۲ میلیارد ریال به بانکهای عامل معرفی شده است که علیرغم پیگیری ها فقط برای۱۴پرونده پرداخت شده است.

محمدیان خاطرنشان کرد: طی مدت مذکور اشتغال تعداد ۱۱ هزار و ۱۹۰ نفر(از تاریخ یکم مرداد ماه تا ۳۰ آبان ماه) در سامانه رصد اشتغال ثبت شده که به نسبت مدت مشابه سال قبل۵۴ درصد کاهش داشته است.

معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، با افزایش درخواست ها در صدور مجوزهای مشاغل خانگی گفت: در همین بازه زمانی ۱۳۱ مجوز در حوزه مشاغل خانگی صادر شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار