طی حکمی از سوی استاندار تهران؛
استاندار تهران در حکمی «اسدالله تقی زاده» را به عنوان مشاور استاندار و مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری منصوب کرد.
کد خبر: ۱۰۱۳۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳ 04 December 2021

به گزارش تابناک تهران، محسن منصوری در حکمی «اسدالله تقی زاده» را به عنوان مشاور استاندار و مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری تهران منصوب کرد.

در این حکم آمده است: با عنایت به مراتب تعهد، تجارب و سوابق ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان "مشاور استاندار و مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی" منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با اتکال به خداوند متعال و سرلوحه قراردادن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی در امور مشروحه نظارت بر عملکرد کلیه واحدهای استانداری و سازمان‌های تابعه، انجام بازرسی‌های دوره‌ای و موردی، پیاده سازی کامل و همه جانبه نظام جامعه مدیریت ارزیابی عملکرد و اعلام نتایج آن، انجام کلیه اقدامات حقوقی اعم از دعاوی محاکم دادگستری و مراجع قضائی، فساد ستیزی و نفی مطلق روابط ناسالم اداری، شناسایی زمینه‌های فسادزا و تعارض منافع و اقدام قاطع و سریع در راستای رفع آنها، آموزش و توانمندسازی مستمر همکاران محترم حوزه بازرسی در استانداری، فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها اهتمام لازم را به عمل آورید.

امید است با استعانت از درگاه ایزد منان در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) با پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در عمل به وظایف محوله موفق و موید باشید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار