استاندار خراسان شمالی اظهار کرد:
استاندار خراسان شمالی گفت:آسیب ها و چالش های استان در حوزه های مختلف با روزمرگی ها حل نمی شود باید برنامه زمان بندی ارائه داد.
کد خبر: ۱۰۱۴۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۳ 09 December 2021
 
به گزارش تابناک خراسان شمالی محمد رضا حسین نژاد عصر امروز در دیدار بسیج اساتید دانشگاه های استان افزود : برای حل این چالش ها می توان از مشاوران علمی دانشگاه ها با انجام کار شبانه روزی و ضرب الاجل کمک گرفت
 
. وی ، سه معیار قوی برای اجرای یک برنامه را داشتن نیروی انسانی ، دانش ، تجهیزات و امکانات دانست و گفت : با خرد جمعی که صاحب فکر و اندیشه نیز هستند پیشرفت و توسعه استان را شاهد خواهیم بود.
 
وی تصریح کرد :از نقش دانشگاه بعنوان مشاور بومی که به مسائل استان هم مسلط هستند نباید غفلت کرد زیرا آنان می‌توانند موضوعات چالشی استان را با ادله علمی و راهکار ارائه دهند تا چالش ها را در سریع ترین زمان حل کنیم.
 
حسین نژاد با اشاره به موضوع آب بعنوان یکی از مهم ترین اولویت های کاری استان گفت : در سند آمایش سرزمین و سایر اسناد مسئله آب از مهم ترین چالش های استان است.
 
وی با اشاره به برخی طرح های بزرگ انتقال آب به استانها خاطر نشان کرد: با توجه به زمانبر بودن این طرح ها اساتید دانشگاهی می توانند با مطالعات علمی و برنامه های کوتاه مدت نقش خود را در کنار دولت پررنگ کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار