سرپرست فرمانداری اسلامشهر:
اسلامشهر- سرپرست فرمانداری اسلامشهر گفت: هیچ کمبودی در زمینه تأمین کالاهای اساسی در اسلامشهر وجود ندارد.
کد خبر: ۱۰۱۵۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۸ 12 December 2021

به گزارش تابناک تهران، حسین حبیبی عصر یکشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار اسلامشهر با اشاره به فشار حداکثری استکبار جهانی علیه ایران اسلامی اظهار داشت: هدف دشمنان ما این بود که در زمینه تأمین کالاهای اساسی کشور اختلال ایجاد کنند اما شاهدیم خداوند به حرکت جهادی و میدانی دولت سیزدهم برکت داده و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در کشور موجود است.

وی با بیان اینکه هیچ کمبودی در زمینه تأمین کالاهای اساسی در شهرستان وجود ندارد افزود: باید موانع و مشکلات بخش تولید و همچنین توزیع و عرضه کالا در سطح جامعه به درستی احصاء و برطرف کنیم.

سرپرست فرمانداری اسلامشهر بر ضرورت تشدید نظارت بر بازار و اعمال جرایم بازدارنده با هرگونه تخلف در واحدهای صنفی افزود: اعضای ستاد تنظیم بازار شهرستان باید خودشان نیز به صورت سرزده از بازار بازدید کنند و به گزارشات بازرسان مربوطه اکتفا نکنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه علیرغم تلاش شایسته نانوایان زحمتکش مردم از برخی نانوایی‌ها گله مند هستند گفت: با توجه به ارتباط روزانه مردم با نانوایی‌ها باید با محوریت شورای آرد و نان تصمیمات اصولی برای ارتقا کیفیت نان و برخورد با کم فروشی و گران فروشی در برخی نانوایی‌ها اتخاذ شود تا رضایت نسبی مردم در این زمینه ایجاد شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار