ورامین- پیکر مطهر امیر سرلشگر شهید «فرامرز کوهی» از شهدای هشت سال دفاع مقدس به میهن اسلامی روز پنجشنبه در ورامین تشییع می شود.
کد خبر: ۱۰۱۷۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۸ 22 December 2021

به گزارش تابناک تهران، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین طی پیامی ورامین ضمن تبریک و تسلیت ورود پیکر مطهر امیر سرلشگر شهید «فرامرز کوهی» از شهدای هشت سال دفاع مقدس به میهن اسلامی و دیار ۱۵ خرداد خدمت خانواده این شهید و مردم دیار کفن پوشان ۱۵ خرداد از مردم همیشه در صحنه خواست تا مثل همیشه ضمن ارج نهادن به مقام والای شهیدان در مراسم تشییع پیکر این شهید والامقام حضور بهم رسانند.

در این پیام زمان مراسم تشییع روز پنجشنبه ۲ دی ماه ساعت ۹ صبح از میدان امام حسین (ع) به سمت میدان امام خمینی (ره) اعلام شده است.

لازم به ذکر است، طی تفحص صورت گرفته در شهر حمیدیه عراق پیکر مطهر امیر سرلشگر شهید فرامرز کوهی پس از ۳۹ سال مفقود الاثری پیدا شد که خبر این چشم انتظاری دیروز توسط امام جمعه موقت ورامین، فرماندار, رئیس عقیدتی سیاسی ارتش و رئیس بنیاد شهید به خانواده این شهید گرانقدر رسانده و مقرر شده است پس از مراسم تشییع در شهرستان ورامین پیکر این شهید در جوار حرم امامزاده جعفر (ع) در پیشوا به خاک سپرده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار