کد خبر: ۱۰۱۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۵ 27 September 2015
تابناک بوشهر: جعفر مقدس بعد از ظهر امروز در آیین معارفه رئیس دادگستری بخش شبانکاره اظهار داشت: ایجاد امنیت پایدار از مهم‌ترین وظایف مسئولان است و دادگستری در این راستا اهتمام خاصی دارد.

وی افزود: در استان بوشهر شاهد امنیت پایدار هستیم و به فضل خدا با تلاش همه مسئولان و با همکاری مردم شریف استان این روند تداوم خواهد داشت.

معاون قضایی دادگستری استان بوشهر با برشمردن وظایف و ماموریت‌های مهم دستگاه قضایی خاطرنشان کرد: از عمده وظایف دستگاه قضایی اجرای عدالت، امنیت پایدار و احیا حقوق مردم است که در استان بوشهر با تمام توان و ظرفیت موجود به اجرای آن اهتمام ویژه داریم.

مقدس با بیان اینکه مبارزه با پدیده شوم زمین‌خواری از اولویت‌های دادگستری استان بوشهر است تصریح کرد: در این زمینه همه تلاش خود را به کار گرفته‌ایم و به فضل خدا به توفیقات لازم می‌رسیم.

بخشدار شبانکاره نیز اظهار داشت: شبانکاره از مناطق مهم و تاثیرگذار در استان است و مردم در کنار مسئولان برای موفقیت این بخش در تمام عرصه‌ها اهتمام می‌ورزند.

مسلم سلیمانی ادامه داد: بخش شبانکاره یکی از امن‌ترین بخش‌های شهرستان دشتستان و استان بوشهر به شمار می‌رود و شاهد امنیت پایداری در این منطقه هستیم.

در این آیین از خدمات و تلاش‌های عباس رستگار (رئیس سابق دادگستری شبانکاره)تجلیل و وحید انصاری به سمت رئیس جدید دادگستری بخش شبانکاره منصوب شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار