سرپرست فرمانداری اسلامشهر با بیان اینکه پروژه های عمرانی باید الگوسازی و برای پیشرفت شهر انجام شود، گفت: کارهای جهادی موجب سلامت و شفافیت در امور می شود.
کد خبر: ۱۰۱۸۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۶ 26 December 2021

 

به گزارش تابناک تهران، حسین حبیبی سرپرست فرمانداری شهرستان اسلامشهر ظهر امروز در حاشیه بازدید از سازمان‌ها و مناطق شهرداری اسلامشهر در جمع مدیران شهرداری، اظهار کرد: پروژه های در حال اجرا در شهرداری باید به گونه‌ای باشد که ضمن ایجاد بستر مناسب برای رشد و پیشرفت شهر به عنوان یک مدل و الگو برای سایر نقاط تبدیل شود.

حبیبی با قدردانی از تلاش‌های مجموعه عوامل شهرداری، بیان کرد: اقدامات انجام شده شهرداری برای عمران و آبادانی شهر اهمیت و نقش بسزایی دارد و همه روزه شهروندان در عرصه‌های مختلف از آنها بهره مند می شوند.

وی با اشاره به اینکه کارها باید عالمانه، با فکر و دقیق انجام شود، تاکید کرد: با وجود مدیران باتجربه، دلسوز و بومی در بدنه شهرداری می توان با هم افزایی، همکاری و همفکری در مجموعه مدیریت شهری شاهد رشد و توسعه بیشتر طرح‌ها و فعالیت‌ها در منطقه بود، کارهای جهادی موجب سلامت و شفافیت در امور می شود و زمینه افزایش رضایتمندی مردم را به وجود می آورد.

فرمانداری شهرستان اسلامشهر گفت: با توجه به وجود بدنه گسترده و فربه شهرداری اسلامشهر باید چند ملاحظه را رعایت کرد، هرچه بدنه شهرداری ها چابک سازی شود، بیشتر می توان به مردم خدمت کرد، کارها باید به‌طور میدانی و عملیاتی انجام شود، کارهای اداری در هر نهاد و اداره ای بعضاً مورد اتهام قرار می‌گیرد که شفاف‌سازی امور موجب باطل شدن این اتهامات می شود.

وی با اشاره به بازدیدهای انجام شده از واحدهای مختلف شهرداری تصریح کرد: ظرفیت های موجود در شهرداری از جمله منابع انسانی، امکانات و تجهیزات منحصر به فرد، می‌تواند در مواقع بحرانی وبروز بلایای طبیعی و غیر طبیعی مورد استفاده قرار گیرد، البته باید این تجهیزات و امکانات افزایش یافته و به روز رسانی شود.

سرپرست فرمانداری اسلامشهر، خاطرنشان کرد: باید در طراحی پروژه های عمرانی ضمن اهمیت دادن به مسائل فنی و علمی، با توجه به گذشته منطقه، به افق و چشم‌انداز آینده پروژه ها دقت کرد تا طرحها در جهت رشد و تعالی و توسعه و پیشرفت شهر پیش بینی و در نظر گرفته شود.

۴طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار ۲۵۰۰میلیارد ریال در اسلامشهرافتتاح می‌شود

محسن حمیدی شهردار اسلامشهر در ادامه این نشست با ارائه گزارشی از فعالیتهای مجموعه شهرداری در اسلامشهر، اظهار کرد: ۴طرح عمرانی، خدماتی و رفاهی شهرداری اسلامشهر، با اعتباری بالغ بر ۲۵۰۰میلیارد ریال همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر، افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

حمیدی افزود: اتفاقات صورت گرفته و پروژه‌های عمرانی در حال اجرا، حاصل زحمات و تلاش‌های مدیران بومی این شهر است، که با کمک آنها مجموعه شهرداری به شکوفایی رسیده و اسلامشهر در حال توسعه و رشد در تمام زیرساخت‌های شهری است.

وی با اشاره به اجرای پروژه‌های خرد در سطح شهر تاکید کرد: به دلیل افزایش رضایتمندی و سهولت در تردد شهروندان، آسفالت، جدولگذاری و سنگفرش برخی خیابان ها و معابر انجام شده و دامنه خدمات شهرداری را به سمت مناطق کم‌برخوردار سوق دادیم.

شهردار اسلامشهر با اشاره به افزایش ۲۷ درصدی درآمدهای سالجاری شهرداری نسبت به سال گذشته، افزود: با توجه به اینکه پروانه‌های ساختمانی صادره،که تنها منبع درآمدی شهر است و نسبت به سال گذشته کاهش چشمگیری داشته، مدیران شهری تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا در سال جاری درآمد شهرداری افزایش ۲۷ درصدی نسبت به سال گذشته داشته باشد.

‌حمیدی با قدردانی از همراهی و همکاری اعضای شورای شهر و مجموعه دستگاهها و نهادهای اجرایی و اداری شهرستان با شهرداری، خاطر نشان کرد: با تامین به موقع اعتبارات موردنیاز ۲ ابر پروژه مترو و کمربندی شمالی، ضمن تسریع در روند اجرایی طرحها، با بهره برداری از این پروژه ها معضل ترافیک منطقه نیز برطرف خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، فرماندار شهرستان اسلامشهر، در بازدید خود از سازمان مدیریت پسماند، حمل و نقل بار و مسافر و آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اسلامشهر بازدید و ضمن گفتگو با مدیران و پرسنل این مجموعه ها، ضمن آگاهی ازظرفیتها،توانمندیها وامکانات و تجهیزات این مراکز ،در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار