استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت:تلاش داریم تمامی فعالیت های مدیریتی را در راستای خدمت به مردم با استفاده از ظرفیت نخبگان و جوانان متعهد پیش ببریم.
کد خبر: ۱۰۱۹۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰ 31 December 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ استاندار ایلام در جمع مردم ملکشاهی اظهار داشت:  ما برای خدمت گذاری به مردم استان حضور یافته ایم و با استفاده از ظرفیت های جوانان متعهد، خلاق، فکور و پر انرژی به دنبال خدمت صادقانه و بی منت به مردم هستیم.

وی گفت: افراد دارای روحیه انقلابی و فساد ستیزی می توانند در تیم مدیریتی استان باشند و به مردم خدمت کنند.

بهرام نیا افزود:مهم ترین شرط توسعه استان در شرایط فعلی خرد جمعی است و در همین جلسات است که بسیاری از مسائل پنهان آشکار خواهد شد و ما با برنامه ریزی صحیح و با همفکری و تعامل با کمترین زاویه انحراف، کارها را به سرانجام خواهیم رساند.

وی ادامه داد:از مجموع شهدای استان ایلام، شهرستان ملکشاهی نیز ۳۸۴ شهید به انقلاب تقدیم کرده است که این تعداد شهدا نشان از فداکاری و تعهد این مردم به آرمان های انقلاب است.

بهرام نیا بیان داشت:تحریم ظالمانه و فشار اقتصادی و بسیاری از مشکلات دیگر هم مانع حضور پرشور مردم در انتخابات اخیر نشد و مردم ایران  با همراهی و همدلی به گواه تاریخ همچون چهار دهه انقلاب شکوهمند ایران اسلامی همواره در پای صندوق های رای حضوری پرشور داشتند.

وی گفت:ردمی که این چنین صادقانه با همه وجود آنچه که در وجود دارند برای پاسداری از نظام و انقلاب و دین مذهب در طبق اخلاص می گذارند و حداقل کاری که ما می توانیم برای این عزیزان انجام دهیم همین تأمین نیازهای مختلف مردم در شهرستان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار