فرمانده انتظامی فارس از توقیف یک دستگاه کامیون حامل ۳۵۵ کیلو مرفین در عملیات مشترک پلیس فارس و پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی کل انتظامی کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۰۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶ 04 January 2022

تابناک فارس به نقل از ایسنا: سردار رهام‌بخش حبیبی سه‌شنبه ۱۴ دی در گفت‌وگو با خبرنگاران توضیح داد: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کل انتظامی کشور با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی با یک دستگاه کامیون در حال انتقال یک محموله مرفین از سیستان و بلوچستان به سمت شیراز است که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس به همراه عوامل اعزامی از مرکز عملیات ویژه ناجا پس از هماهنگی با مقام قضائی به محورهای مواصلاتی اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی موفق شدند کامیون حامل مرفین را در ورودی شیراز شناسایی و با اقدامات فنی و تخصصی آن را توقیف و راننده را نیز دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی فارس عنوان کرپ: در بازرسی از این خودرو ۳۵۵ کیلو مرفین که به طرز بسیار ماهرانه‌ای در قسمت جلو کانتینر (تاج) جاسازی شده بود کشف شد.

سردار حبیبی با اشاره به اینکه متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، گفت: برخورد با سوداگران مرگ و قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی است.

برچسب ها: کشف ، مرفین ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار