معاون هماهنگ کننده تیپ جواد الائمه خراسان شمالی از برگزاری دوره‌های مهارتی اشتغال‌زایی برای سربازان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۰۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰ 08 January 2022

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، سرهنگ محمد مطهری نژاد اظهار کرد: تیپ مردم پایه سپاه حضرت جوادالائمه برای سربازان جوانی که در این مجموعه خدمت سربازی خود را سپری می‌کنند، دوره‌های مهارت آموزی تخصصی برگزار می‌کند.

 

معاون هماهنگ کننده تیپ جواد الائمه خراسان شمالی ادامه داد: هدف از این اقدام فراگیری یک مهارت و تخصص و دریافت گواهینامه معتبر برای ایجاد شغل در آینده است.

 

وی افزود: سربازان این یگان در رشته‌های مختلفی از جمله کشاورزی و باغداری، ورزش و جوانان و دوره‌های کامپیوتری مهارت‌هایی را اخذ می‌کنند.

 

مطهری نژاد بیان کرد: دوره‌های مهارت آموزی سربازان به دو بخش آموزش‌های عمومی و تخصصی تقسیم بندی شده است که سربازان بنا به علاقه خود در یک رشته تخصصی آموزش می‌بینند و در صورت قبولی در آزمون‌های مربوطه مدرک تخصص به آن‌ها تقدیم می‌شود.

 

معاون هماهنگ کننده تیپ جواد الائمه خراسان شمالی گفت: در این راستا ۹ تفاهم نامه همکاری با دستگاه‌های اجرایی از جمله جهاد کشاورزی، هلال احمر، تربیت بدنی، فنی و حرفه ای و … امضا شده است.

 

وی در انتها تصریح کرد: چندین نوبت از سربازانی که پس از پایان خدمت به ایجاد شغل روی آورده اند سرکشی شده و تسهیلات مختلفی به آن‌ها اعطا می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار