مدیرانی که سودای نماینده شدن دارند؛
در این میان حضور برخی مدیران فعلی دستگاههای اجرایی استان که عزم خود را برای حضور در این دوره از انتخابات به عنوان کاندیدا جزم کرده اند از نکات جالب و درخور توجه می باشد .
کد خبر: ۱۰۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۲ 04 March 2015
هر چه که به زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال آینده نزدیک می شویم تحرکات انتخاباتی در استان مازندران بیش از پیش از کاندیداهای احتمالی دیده می شود .
به گزارش تابناک ؛ علیرغم اینکه تا انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی فرصت یکساله باقیست اما تحرکات و تبلیغات زودرس انتخاباتی تقریباً در اکثر شهرستان های استان به چشم می خورد .
در این میان حضور برخی مدیران فعلی دستگاههای اجرایی استان که عزم خود را برای حضور در این دوره از انتخابات به عنوان کاندیدا جزم کرده اند از نکات جالب و درخور توجه می باشد .
این مدیران که بیشترین توان خود را در این روزها به جای رسیدگی به امور اجرایی حوزه مدیریتی خود صرف تبلیغات و رایزنی های انتخاباتی می کنند باعث شده اند که در دستگاه تحت پوشش خود باعث نارضایتی پرسنل زیر مجموعه شوند چرا که فعالیت انتخاباتی و نشست های سیاسی و رایزنی های معمول قبل از انتخابات در داخل و خارج از استان عملاً توان و انرژی و فرصت زیادی را از آنها گرفته است و آنها تقریباً بی توجه به ماموریت های اداری سودای نمایندگی را در سر خود می پرورانند.
البته در اینکه آیا مقامات ارشد استان علی الخصوص استاندار مازندران از این موضوع مطلع بوده یا خیر موضوعیست که باید مورد بررسی قرار گیرد اما انتظار می رود استاندار مازندران از همین حالا از مدیران استانی بخواهد چنانچه قصد حضور در عرصه انتخابات مجلس سال آینده به عنوان کاندیدا را دارند همین حالا صندلی مدیریتی خود را ترک کرده تا اینگونه برای مردم استان شائبه ایجاد نشود که امکانات دستگاههای دولتی در خدمت برخی از افراد جهت انتخابات سال آینده قرار دارد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار