فرماندار اسلام آبادغرب گفت: کارخانه فروآلیاژ منگنز اسلام‌آبادغرب با سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیون یوریی به عنوان اولین سرمایه‌گذاری خارجی توسط چینی‌ها در استان با اشتغالزایی بیش از ۲۰۰ نفر، در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۱۰۲۶۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲ 02 February 2022

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،جهانبخش حیدری امروز در جمع اصحاب رسانه با تبریک ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از طریق کمیته‌های مختلف، بیش از ۲۰۰ برنامه به مناسبت این ایام مبارک در دستور کار است.

وی ادامه داد: ۵۲ طرح اقتصادی و عمرانی با ۱۸۱ میلیارد تومان اعتبار در حوزه‌های صنعت، کشاورزی، راه، برق، گازرسانی، آموزشی و عمران شهری و روستایی در این ایام به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار اسلام آبادغرب با اشاره به چندین طرح شاخص، گفت: کارخانه فروآلیاژ منگنز اسلام‌آبادغرب با سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیون یوریی به عنوان اولین سرمایه‌گذاری خارجی توسط چینی‌ها در شهرستان با اشتغالزایی بیش از ۲۰۰ نفر، در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: افتتاح مجدد کارخانه پاک مایه با اشتغالزایی ۱۵۰ نفر که بیش از ۱۰ سال تعطیل است، با ورود سرمایه‌گذار جدید مجدا وارد مدار تولید شده از مهمترین طرح‌های قابل ذکر این ایام است.

حیدری در ادامه اشاره‌ای به پتروشیمی اسلام آبادغرب به عنوان بزرگ‌ترین پروژه استان کرمانشاه در حوزه نفت و گاز داشت و گفت: این پروژه با سرمایه‌گذاری دولتی نزدیک به ۱۵ هزار میلیارد تومان در دست اجرا است و براساس پیگیری‌های متولیان این پروژه براساس هدف تعیین شده در حال پیشرفت فیزیکی است و امیدواریم در افق زمانی تعریف شده به بهره‌برداری برسد.

وی در پایان، خاطرنشان کرد: طرح گلخانه هیدروپونیک وابسته به سازمان اقتصادی کوثر بنیاد شهید را داریم که قرار است در ۲۵ هکتار اجرایی شود حدود ۱۵ هکتار در فاز اجرا است که بسیار در فضای کسب و کار موثر خواهد بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار