سرهنگ «خدامی» از فراخوان مشمولان فارغ‌التحصیل، عادي و ديپلم اعزامی به خدمت سربازی در اسفند 1400 خبر داد و اظهار داشت: همه مشمولاني که برگ آماده به خدمت به تاريخ اسفند سال 1400 را دريافت کرده‌اند، باید برگ معرفی‌نامه مشمولان مراکز آموزش را دريافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.
کد خبر: ۱۰۲۷۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸ 07 February 2022

فراخوان مشمولان اعزامی به خدمت سربازی در اسفند 1400

به گزارش «تابناک البرز» معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان البرز اظهار داشت: همه مشمولانی که برگ آماده‌به‌خدمت به تاريخ اسفند سال 1400 را دريافت کرده‌اند، باید با مراجعه به يکی از دفاتر خدمات الکترونيک انتظامی پليس +10، برگ معرفی‌نامه مشمولان مراکز آموزش را دريافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

وی افزود: اين دسته از مشمولان باید روز يکشنبه اول اسفند سال جاری، در ساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی‌نامه مشمولان اعلام‌شده حضور يابند و به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند. این افراد باید اصل مدارک موردنیاز اعم از برگ آماده‌به‌خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسيناسيون، کارت ملی، شناسنامه و مدارک مربوط به شرايط خاص را با خود همراه داشته باشند.

سرهنگ خدامی با بیان اینکه عدم حضور به‌موقع در زمان و محل‌های تعیین‌شده، غيبت محسوب شده و برابر ماده 10 و 58 قانون خدمت وظيفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد، گفت: متقاضيان در صورت نياز به اطلاعات بيشتر می‌توانند از طريق پايگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشاني www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گويا به شماره 096480 و يا کانال خبر سربازی در پیام‌رسان سروش به نشاني khabaresarbazi @ از آخرين اخبار مربوطه مطلع شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار