استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام گفت: ۱۸ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات سفر رییس جمهور برای هشت ایستگاه پمپاژ آب کوچک استان با پیشرفت فیزیکی بالا اختصاص یافته است.
کد خبر: ۱۰۲۷۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷ 08 February 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛  حسن بهرام نیا روز سه شنبه در دیدار با معاون آب و خاک وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: در تخصیص اعتبارات اولویت با پروژه های دارای پیشرفت فیزیکی بالا است.

وی از رییس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام خواست: ظرفیت های بالقوه استان در حوزه های مختلف به ویژه آب و خاک احصا و جمع آوری شود.

بهرام نیا یادآور شد: باتوجه به اینکه در بودجه سال آینده هشت درصد بهره وری برای استان ایلام لحاظ شده است، سهم جهادکشاورزی در افزایش و ارتقای بهره وری استان در حوزه زیربخش های جهاد تاثیرگذار است.

وی ادامه داد: باید پروژه های جهادکشاورزی همسو با ارتقای بهره وری متناسب با تراز استان و در نظر گرفتن وضعیت آب باشد و در این زمینه مسوولان جهاد کشاورزی باید کارگروه هایی را تشکیل دهند.

استاندار ایلام تاکید کرد: وزارت جهاد کشاورزی باید از منابع مالی در اختیار این وزارتخانه برای تکمیل پروژه های کشاورزی استان ایلام هزینه کند چرا که اعتبارات استان اندک و قطره چکانی است.

وی به ظرفیت استان برای پرورش و تولید ماهی اشاره کرد و گفت در پایین و دریاچه های سدهای استان امکان تولید ماهی وجود دارد./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار