هفتمین دوره مسابقات فوتسال کارگران استان یزد، گرامیداشت فجر ۴۳ با شرکت ۱۳ تیم آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۲۹۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۶ 20 February 2022

به گزارش خبرنگار مهر، سرپرست مدیریت اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در مراسم افتتحیه رقابت‌های فوتسال کارگران استان یزد جام فجر ۴۳ اظهار داشت: با توجه به محدودیت هایی که به موجب ویروس کرونا وجود داشت تیم های زیادی نتوانستند در این رقابت‌ها حضور پیدا کنند و برخی تیم‌ها نیز به دلیل اینکه بازیکنان آنها درگیر کرونا بودند از حضور در این بازی‌ها جا ماندند.

ابراهیم زینل پور، هدف اصلی برگزاری این مسابقات را ایجاد شور و نشاط میان جامعه زحمتکش کارگری عنوان کرد و افزود: کارگران شریف و زحمتکش به دلیل مشغله کاری فرصت محدودی برای ورزش کردن در اختیار دارند و این وظیفه مسئولان ورزش کارگری استان است که فرصتی برای شور و نشاط و البته رقابت سالم میان جامعه کارگری فراهم کنند.

به گزارش مهر، پس از مراسم افتتاحیه این رقابت‌ها، تیم های یزدباف و سپندپیچ یزد به مصاف هم رفتند که ۹ گل در این دیدار رد و بدل شد و تیم یزدباف با زدن هفت گل علاوه بر کسب سه امتیاز، برای دیگر رقبا خط و نشان کشید.

دیدار تیم‌های سلک باف و بنیاد بتن هم پرگل بود و سلک باف موفق شد در دیداری تقریباً نزدیک با نتیجه پنج بر سه از سد حریف خود عبور کند.

تیم های فولاد سامان مهریز و سنگ آهن اسمالون مروست احتیاط را در دستور کار خود قرار دادند و با اینکه موقعیت های زیادی ایجاد شد دو تیم به تساوی در عدد یک رضایت دادند.

در ادامه تیم سنگ آهن فلات مرکزی ایران با زدن ۸ گل به تیم شیر رضا شروع طوفانی در این بازیها داشت و نشان داد با این توپ پُر برای کسب جام نقشه هایی دارد؛ در ادامه شیررضا هرچه تلاش کرد نتوانست بیشتر از ۲ گل را وارد دروازه حریف کند.

دیدار نزدیک سنگ آهن بافق و ایفا سرام اردکان که دو تیم خوب این رقابتها هستند نیز با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ به سود سنگ آهن بافق پایان یافت و با این نتیجه به جز یک بازی که با تساوی به پایان رسید بقیه بازیها برنده داشت.

گفتنی است؛ این رقابتها در دو گروه چهار تیمی برگزار و تیم معدنی و صنعتی چادرملو اردکان در هفته اول استراحت داشت؛ هفته دوم این رقابتها متعاقباً اعلام می شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار