رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه خبر داد:
رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه از شناسایی و دستگیری عوامل ترویج شرارت و خشونت در شبکه‌های اجتماعی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۹۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰ 20 February 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، سرهنگ "علی عباسی کسانی" اظهار داشت: پس از رصد و پایش شبانه‌روزی فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا کرمانشاه، صفحه‌ای در یکی از شبکه‌های اجتماعی با بیش از ۶۰ هزار دنبال کننده مشاهده شد که گرداننده آن با توهین و فحاشی و به کار بردن الفاظ رکیک ضمن قدرت‌نمایی اقدام به ترویج خشونت و هنجارشکنی می‌کرد.

وی ادامه داد: در همین راستا و به جهت جلوگیری از اشاعه فحشاء و ترویج شرارت در فضای مجازی پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

عباسی خاطرنشان کرد: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی مالک صفحه اینستاگرام شده و در عملیاتی غافلگیرانه پس از هماهنگی با مراجع قضایی وی دستگیر کردند.

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه افزود: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها علت انتشار فیلم‌های خشونت بار را جذب مخاطب و بالابران تعداد دنبال کننده‌های خود اعلام کرد.

وی تاکید کرد: امنیت و آسایش شهروندان در فضای مجازی یکی از مهم‌ترین اولویت‌های پلیس فتا است و قدرت‌نمایی، خشونت‌طلبی، هنجارشکنی، فحاشی و به کاربردن الفاظ رکیک در فضای مجازی یکی از مصادیق برهم خوردن آسایش و امنیت شهروندان بوده که همکاران ما با قاطعیت و به‌صورت ویژه با این قبیل هنجارشکنی‌ها برخورد خواهند کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار