با حکمی از سوی محسن منصوری استاندار تهران ، سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک منصوب شد.
کد خبر: ۱۰۲۹۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۳ 21 February 2022

به گزارش تابناک تهران، با حکم استاندار تهران، علیرضا فاتحی نژاد به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک معارفه شد و از زحمات بهمن خطیبی تجلیل به عمل آمد.

 استاندار تهران در این مراسم  ضمن تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت‎های منطقه برای عملکرد بهتر مدیریت شهرستان قرچک گفت: «فاتحی ‎نژاد» فرماندار جدید از جوانان دهه شصتی است که در راستای بیانیه گام دوم انقلاب مقام رهبری، برای کادرسازی بدنه مدیریتی کشور انتخاب شده و باید درهمین راستا با تلاش و همت عالی، به مردم خدمت کند و دلیل تغییر فرماندار، روند حرکت پرشتاب و جوانانه ‎تر برای شهرستان قرچک است که می‎تواند منشأ خدمات مطلوب و بهینه‎تر به مردم باشد.

محسن منصوری افزود : باید از زحمات «خطیبی» فرماندار سابق قرچک که فردی ارزشی، پرتوان و پرتلاش، مخلص بود، تشکر کرد که در چهار ماه همکاری بنده با ایشان، هیچ گزارش منفی راجع به وی دریافت نکردم و از خدمات ایشان در مجموعه استانداری تهران بهره‎برداری خواهد شد.

استاندار تهران همچنین گفت : به فرمایش امام خمینی (ره) فرمانداران حلقه وصل مردم با نظام هستند و در این میان، شهدا سرمایه ‎های کشور و شهرستان قرچک هستند که صندلی‎های مدیریتی امروز نیز حاصل خون شهدا و ایثارگری رزمندگان و جانبازان و همه مردم شریف و شهیدپرور است.

منصوری تاکید کرد :  «فاتحی ‎نژاد» فرماندار جدید شهرستان قرچک با دقت انتخاب شده و دارای ویژگی‎هایی است که می‎تواند در خدمت به مردم موفق باشد؛ او از خانواده وزارت کشور است، جوان و باتجربه است، رمق و توان کار و دوندگی دارد، اهل کار جمعی و تشکیلاتی است، استحکام بر اصول با دیدگاه مؤمنانه دارد، اخلاق نیکو و تواضع دارد و مشورت‎پذیر است.

وی گفت : فرماندار جدید در شهرستان قرچک مستقر خواهد شد که جزو شروط بنده با وی بوده است؛ ایشان باید کار شبانه ‎روز جهادی و دائمی بدون نگاه‎های بروکراسی و اداری انجام بدهد؛ فرماندار جدید نباید زیاد به سلسله مراتب پایبند باشد و باید هرجا که توان داشت، حتی با وزرا نیز رایزنی و مسائل شهرستان را پیگیری کند.

استاندار تهران همچنین گفت :  استفاده از ظرفیت ‎های منطقه برای عملکرد بهینه شهرستان قرچک ضروری است؛ سه شهرستان قرچک و ورامین و پیشوا دارای پتانسیل‎های ویژه و استعدادهای مطلوبی هستند که مصالح مردمشان نیز به هم گره خورده است و می‎توان با مشارکت منطقه ‎ای، فرصت پیشرفت شهرستان قرچک و جنوب شرق استان تهران را فراهم کرد؛ درواقع ائتلاف منطقه ‎ای برای پیشبرد مصالح سه شهرستان، لازم است.

 بهمن خطیبی از مرداد  97 سکاندار فرمانداری قرچک بود و فاتحی نژاد در هسته گزینش استانداری مشغول به خدمت بوده است.

آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان قرچک با حضور استاندار تهران، معاون سیاسی اجتماعی استانداری، امام جمعه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، برخی مدیران کل استانداری، اعضای شورای تامین و شورای اداری، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و فعالان سیاسی و اجتماعی در سالن کتابخانه ولایت این شهرستان برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار